|
|
|
|---|---|
| Helt otroligt, ett helt discus forum för styling... men det är ju klart som dom designar Bmw numera så behövs väl det | |
BeeMWe playboy |
Tycker iförsig att en ny M3a e en av d snyggare bilare som finns, inte glömma Z8an heller... Vad för snygg designad äldre(vad jag förstått) bmw har du? Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
Mangemannen |
Jag håller med alfcapone till viss del. Jag tycker att de äldra bmw ser totalt kassa ut i orginal utförnade Men om man skall gå tillde nya m3, m5 så skulle jag inte så mycket som ändra en skruv på dem. De är skit snygga. // Magnus |
BeeMWe playboy |
Ehm har jag uppfattat alfcapone... Mangemannen vad menar du? "Helt otroligt, ett helt discus forum för styling... men det är ju klart som dom designar Bmw numera så behövs väl det" Han antyder på att d nya BMWs som tillverkas är fula som jag uppfattat det... Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Har ju ingen dårå..var väldigt nära att skaffa 633 csi för ett tag sen, när jag sålde Jaggan men det blev inget. Jag har mkt svårt för Z3, för lång fram, för kort bak, Z3 coupe´, hur den överhuvudtaget kom från ritbordet fattar inte jag, X5, ser ut som det den är, en vanlig kaross på jeep chassie, "been there, done that" säger grabbarna som trixar dit en kaross från Porsche 928 på valp chassie, den ser inte seriös ut, hög, smal och ingen frigång, bakluckan jag säger bakluckan, nej nej nej,(ML300 är pinsam och ful så bättre än den är den ju) och ännu ett exempel på ett bakparti som inte skulle fått lämna ritbordet, puckel ryggen på nya 7:an suck... annars så är det ju okey, än så länge, är väl bäst att tilllägga. Men dom snyggaste dom är ju tyvärr nedlagda, dom snygga, "flytta på dig bilarna" 2002, 3,0csi, 633/635csi. |
|
|
Smaken är ju som baken delad som man brukar säga. Patrik L |
|
sportsbmw |
alfcapone, det var f_n vad man nedvärderar BILARNAS BIL, BMW, det är inte så att du har blivit påkörd av en BMW, och utifrån det pratar så där tokigt, om så är fallet så har VI överseende med dig, om inte så tycker JAG/VI att du är en 0 dvs. nolla! / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
Eh.. ja ja all text går ju att tolka på olika vis, om man tolkar att jag höll på att köpa en, och att en del av modellerna är j-vligk coola, som att jag ned värderar alla Bumsar så får det stå för dig, så får vi se vem som är en nolla. Även om mitt hjärta klappar hårdare för ett annat märke så är jag inte så inskränkt att jag nappar och älskar allt som den fabriken sätter sitt märke på, någon egen vilja får, SKA! man ha, sen att du verkar tycka att ALLT som BMW designar är skit snyggt, det lutar åt fanatism, inte hälsosamt :-) |
|
sportsbmw |
P.E.A.CE. :-) / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.