|
|
|
|---|---|
|
Jag har nyligen köpt en 320 coupe. Det finns ett m-märke på den som det står teichman eller något liknande på. Den är väldigt sänkt, vad innebär märket ? | |
|
Det är med stor sannolikhet en tysk BMW-återförsäljare som haft bilen i sin ägo. Det är inte helt ovanligt att de applicerar diverse emblem på bilarna för att "göra reklam". Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
står det m-technic på den? isåfallhar du ett sk. "sportchassi" "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Precis som Bmwlover säger så har du antagligen M-chassi på din 320. Och jag skulle tro att du oxå har hela m-paketet.?! M-kjolar, M-front och M-bakkjol. Har du bilder på pärlan? Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
| Jimmyboy: En konstig fråga men när kan man säga att man har en 328 M ? Jag har M-kjolar, M-bakkjol och M-front. sportratt skinnsportstol M-knopp..det satt M märken i listen utanför förardörren och passagerardörren.. | |
| Inga M speglar dock.. | |
|
Jackass: Visst kan du säga att du har en 328i M... precis som jag. Annars kan man ju säga att du har en 328:a med M-optik, men i det ingår ju endast kjolar och spoilers, alltså inte att du har M-chassi, om man nu har d. Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.