|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, har luskat reda på en benvit skinninredning. Min E36 är _väldigt_ grå invändigt, säten, tak, dörrsidor, i-bräda, tak osv. hur blir detta när man installerar benvitt schinn? någon som har denna kombination i sin 3-serie E36 oavsett biltyp (touring/coupe osv.) bilder emottages tacksamt?! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) | |
|
Jag tittade på en M3:a Limo med benvitt skinn på stolarna och delar av dörrsidorna, resten var svart. Jag tyckte det såg konstigt ut med vit/svart-kombination, det blev för mycket kontrast och såg närmast "pimp"-aktigt ut. Däremot har jag sett bilder på kombinationen benvitt/ljusgrått och tycker det ser mycket bättre ut. Det är en mer "harmonisk" kombination som ger en ljus och öppen känsla i bilen. Här är en bild med vit/grå-kombination i en cabbe: Länk Jens |
|
|
mums, såg riktigt bra ut ju :-) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
fick nu bilderna på skinninredningen. såg allmänt skabbig ut, sprickor lite här o var, halvt söndersutten förarstol osv. men stor credit till skroten som enkomt tog bilder och skickade dom åt mig samt det trevliga bemötandet i telefon och på e-post!!! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Jag hade en 328 E36 med ljusgrått skinn och grå dörrsidor, i-bräda (utom delarna runt instrumenten och mittkonsolen som var svarta på vanligt vis), golvmattor m.m. Det satt också mycket ljust grå vinyl på delar av dörrsidorna, på samma sätt som på caben i länken som MrMarsupilami angav ovan. Det ljusgrå skinnet är nog en aning mörkare än benvit, men inte mycket. Jag gillade den kombinationen skarpt. Ljust den ljusa och öppna känslan uppskattar jag. Men smaken är ju olika. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.