|
|
|
|---|---|
|
Tjosan, Håller på att skruva töbo på min 320 med 325 motor. Höll på med lite kabeldragning till knack-sensor o saker, när jag kom på att jag hade sett något konstigt på soppaslangen som går in i fuelrailen... Det sitter en liten svart dosa fastspännd med stripes på slangen, som det står Eco-Flow på, och den är dessutom magnetisk. Vad i h*lvete e det?? O vafasen har den för funk??? Kommer plocka bort den då den ser ut som en gammal rutten mögelost, o sitter dessutom ivägen. | |
|
låter som nån bluff grej de sålt på tvshop eller nåt. Magneten ska väl virlva till bensine o ge extra effekt..... /Per |
|
|
Det är en trimningsgrej fattar du väl! Torde vara en i mängden av fantasifulla prylar som på något magiskt vis skall ändra på bränslets sammansättning och därigenom öka effekten, sänka förbrukningen osv... hittade denna länk: Länk kanske den går att använda som kylskåpsmagnet eller liknande? Rolf |
|
|
Ja, jag fattar inte vad den kan ha för funk, typisk bluff grejj troligtvis, som du säger. Kom o köp, denna makapär sammlar upp metallspån från tanken och kleggar igen soppa röret =) Slänger den på tippen i så fall. |
|
|
HAHAHA, den ser ut som ECOFLOW® 3 for Heating Appliances. Fast svart, så det är säket 300Hk kittet. Fan va ballt. Nu ere bara polera kardan förgasar snöret o sätta på en 2 meter hög vinge så har jag 600 hästar utan shymmer. Nån som vill köpa Eco-Flow??? Högstbjudande, priset börjar på 4000:- |
|
| Du glömde en Shakti on-line på tändkablarna, sen är du uppe i 606hk.. | |
|
Fan va grymmt. O en cyclone i insugsröret, det är minst 20 hk till... O sen ett riktigt varmluftsfilter som man sätter under grenröret, så man får en bra insugstemp, o inte får några istappar i spjällhuset. Tack för hjälpen, anade oråd när jag såg EcoFlow under huven på min pulka.Bort ska den, drämma på den med 1kg slägga ikväll, ge han lite spö. |
|
| Hehe, ge han en fet en från mig också ;-) | |
| HAHAHA, ja allt fanskap hittar dom på. 4000:- är väll rimligt pris för en beggad EcoFlow :) | |
|
HA HA.. Drutten: Jag smackar på han o hälsar från dig. Loka: Ja jag tycker det, det e mycket effekt för pengarna |
|
|
ge den lilla EcoFlowen en rejäl smäll från mig också (så att hela garaget skakar) ;-) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
#ASGARV# Sicka goa grejor ni har för er,,, kan inte sluta skratta.... Grymt inlägg ha ha ha Min bil!! Länk |
|
|
Hahaha =D Hur mår Ecoflowen nu då?? --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Föresten...jag ska köra med BiEcoflow och köra ifrån er allihop! ;) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
En polare till mej monerade dubbla kattar... skulle ge rätt motstånd i avgasröret. Sen byte han ut så mycket slangar som möjligt till V-A rör... på hans Mazda 626. Fan vad den gick sen! ;-) Men det e klart hade han haft en EcoFlow så hade han piskat M3or! Det var inte jag... |
|
| Lönar sig nog att fila lite på lampglasen också så kanske man får 30, 40 hästar extra.......=oD | |
| Dragkrokstrimning är inte heller att förakta :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.