|
|
|
|---|---|
| som sagt...skadad fälg,lånade ut bilen till min syster,när hon lämnade tillbaks bilen första jag gjode kontrolerade fälgarna och då blev jag förbannad min 10"tums breda fälg va skadad hela vägen.Så nu ställer jag frågan vad kostar det och var kan jag få det fixat i Helsingborg området?Tacksam för svar... | |
|
Runt 1500, brukar firmorna ta för renovering av utsida + riktning. kolla på www.intera-sverige.se eller com? |
|
|
Fälgfixarna i helsingborg lär vara duktiga, gör en sökning i forumen. Deras hemsida: Länk Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Finns det nån i Stockholm? Funderar på att renovera mina orginalfälgar innan jag sälger dem. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Länk Intera Sverige AB i Hägersten, söder om Sthlm. /Wille |
|
|
Ahmo: Va ute under semester och körde runder, stannade till på en fälgfixarverkstad i Mörarp och killen där skulle ha 650kr per fälg för att svarva om och polera fälgen. Men då va ju inte mina skador så djupa. Så kolla med dessa... Fälgrikt Alu. Svets o. Smide Bjuvsleden 2, Box 7, 260 34 MÖRARP Telefon: 042-791 40 Mobiltfn: 070-397 20 72 Fax 042-716 48 Lycka till Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
| Tack Jimmy ska dit imorron | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.