|
|
|
|---|---|
|
Måste bara skriva av mig lite, har uppkörning för b-kort om två timmar här i student staden linköping med alla galna cyklister! Aldrig varit såhär pass nervös under hela mitt liv tror jag. En känsla av stress och osäkerhet finns inom mig!Sista minuten tips ,någon? Känns som om jag kommer o kugga så fort jag ens ska starta bilen! Jag kan ju köra bra, men inte idag känner jag! Mvh Mohsen | |
| Ta det lugnt bara, håll uppsikt, planera körningen. Det behöver inte vara svårare än så. | |
|
att du är nervös förstår jag men har inga direkta tips förutom att ta det lungt och vrid på huvudet.... Lycka till :) Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
|
Visa TYDLIGT dina avsikter vid svängar o.d (tex placering), Titta ofta i speglarna, kör jämnt och fint. Ta det lugnt.. Du klarar det. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Om du röker ta en cigg.. Om du inte röker ta en endå :) Pröv å glöm han som sitter brevidd dig, fokusera på trafiken, och för all del kör inte för fort.. Lykka till! |
|
|
Ifall du känner att du gjort nåt fel - få inte panik! Ta d lungt, ta det som en vanlig övningskörning fast va dubbelt så uppmärksamm. Mvh/Soki Länk |
|
|
Dubbelt så tydlig skulle jag vilja påstå! Mvh /NP |
|
|
var trevlig med uppkörningsgubben precis som om de vore en av dina bästa kompisar (skämta med han osv.), fungerade för mig trots att jag gjorde ett par kugg-grejer "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Tja! Gjorde uppkörningen... kuggade på EN sak.. vägen går.. helt tom 90... kör i 90... den går till 70,,, jag går ner till 70... sen komer femtio skylten.. jag "antog att bilen gick ner till 50 men mätaren stannade på 60 utan att jag märkte det... kuggade! :((((( Blev så jävla ledsen! Mvh Mohsen |
|
|
Aj aj aj! Lider med dig, det var en trist grej att kugga på. Till nästa gång får du tänka på att, som de säger i filmen Lock Stock And Two Smoking Barrels: "Assumption is the mother of all fuck-ups" Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Asså grejen är ju den att alla framför.. liksom avståndet minskade inte direkt, 30 meter framför då antar man ju att man kör i rätt hastighet.. men till alla som ska göra en uppkörning, anta inte! Kolla hastighetsmätaren så att de stämmer, för man "känner" ingen skillnad på 50-60 när man kört i 90 ett par kilometer... Kändes som ett stick i hjärtat när han sa att han inte kunde godkänna mig. Asså alla skyller på att läraren gjorde si och så men man får ta smällen som en man/kvinna. Även om de är jävligt trist och beklagligt så blir de ju inte bättre om man tycker synd om sig själv.. så som jag gör nu! Buhuhuhu :(((( Mvh Mohsen |
|
|
jag lider med dig, jag kuggade också på en skitgrej, jag trodde en bil skulle köra ut framför mig från vänster, så jag bromsade för att släppa honom, då kuggade jag för att jag skapde en konstig situation genom att släppa en bil som hade väjningsplikt. /erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.