AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
7.746

Karlskrona Puts & Mek-träff 13/9-03!

Sida 6 av 7
Kristina:
Jo, jag hörde om bravaderna med KOSSORNA. Som sagt, tur det inte var grisar...

Fler bilder.. Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
st
11
stina
Bmw z3 2,8
atlantblå
Micke:
Himla roligt mess -:))
Visste du att normalt folk sover på nätterna...

// Kristina

Haha.. Jag trodde ni var på stan och rände.. Sorry om jag väckte dig.

hjulet
Stämmer in i hyllningskören! Det var verkligen ett lyckat arrangemang, ser redan fram emot vad som komma skall till våren!

...och jag antar att Micke var snabbaste brödbil genom kurvorna kring Augerum, det var ju nästan så att man blev rädd! :)
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
hjulet:
Ja, det var nästan så att man trodde att bilen skulle studsa av vägen några gånger :)

__
Länk
Bara att instämma i ledet, tack för en mycket trevlig dag.
Bilder skickas om en minut ca.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Länk
Det är ni som är för försiktiga. :-)))
Körde på goda marginaler. Hehe...
Borde kunna gå mycket fortare med era små leksaksbilar. Annat är det när tyngdlagen sätter hotellet i rörelse.

Hiihi ...hmm, ja tack vare Patrik och wolv så kom vi upp på rätt väg till slut och hem till Jkpg ...fast lite äventyr fick vi allt vara med om ...

Jag trodde oxå att jag såg i syne när jag fick se en hel hög Charolise kor springandes mitt på vägen .... kunde gått riktigt illa om oturen varit framme.

Det sista vi såg när vi åkte därifrån var bonden som kom farandes på en gnisslande cykel och hinken full med havre och lockade på rymlingarna ..."kossera ..kossera kom ska ni få maaaat :-))) Undrar om dom lyssnade ?

På tal om skogsrundan ...den hade kunnat vara trevlig om det inte hade gått så rackarns fort !! Jag fick ju sitta på helspänn hela rundan för jag var ju rädd bilen skulle slå i under ;)

Tackar speciellt Patrik för att du varnade varje gång det kom ett gupp/vägbula eller liknande "hinder" som många gånger är svårt att komma över ;))

wolv: Det var inte Ferrari 360 Modena jag menade ... det var Ferrari 348 GTB Sportcupe´ .

Jag vill oxå tacka alla inblandade för en trevlig dag och ser fram emot nästa och då förhoppningsvis lugnare fart :-))

Länk
32ProPro-medlem
2.449
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
Kan bara stämma in i lovsångerna trots att jag missade versktadbesöket. Någon fick ju försvara kung och fosterland under tiden. ;-)
Micke Var bokar man solen? Du har ju lyckats bra med det varje gång....
Jag får ge mig ut och köra hela rundan i efterhand - kul vägar du hittar.

Mer träffar!

/Patrik, med fronten full fluglik efter djungelturen ;-)

PS Micke något strul med fotolänkarna på
Funkar varken med netskräp 4.74 elelr IE6.0 på win2k eller netskräp 7 på solari s 8.
Fixa något med
Länk
DS
32ProPro-medlem
2.449
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
Efter att ha pratat lite telefon med wbemästare Micke så förstår ajg nu att siffrorna 1-34 inte är bilder utan en lista av gamla nyheter och således ska det inte var några bilder bakom dessa siffror så ingen skugga över Micke. Det behövdes bara en förklaring för mej så hittade jag bilderna också oavsett wbeläsare och operativsystem.

Mycket ögongodis!

/Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096
Länk
Mer bilder.... Länk

Ni såg ut att ha haft riktigt trevligt ... hmmm, felprioritering igen :(
CoolBlue: De var en klar miss från din sida kan ja intyga! :)

BMWCS Syd #05392
Länk
Bruka sökfunktionen!
St
16
Stefan A
740iL -99
BMW Z3 1,8 - 97
Hade jag varit hemma i lördags hade jag hängt på till Karlskrona.

Maria: Din bil är i lägsta laget så jag förstår din försigtighet vad gäller gropar o bulor. Btv din Z3 så är den en av dom snyggaste sett.

När blir nästa träff?

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Stefan:
Vi snackade lite löst om att ha en vinerträff. De som har vinterbil tar med den annars blir det den vanliga, fast med vinterdäck :)

__
Länk
Jag har precis köpt en Renault, fyra hjul och en bult, som vinterbil. Får jag komma ändå?

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Länk
St
16
Stefan A
740iL -99
BMW Z3 1,8 - 97
Tjo svejs!
Låter kul med vinterträff =) när och var kommer den att bli?

Maria: Såg dig o din fina Z3 igår och kunde inte låta bli att lägga märke till den oerhört fina lystern/putsen på din bil. Hur bär man sig åt att få en sån lyster i lacken????

Stefan, har hört att det ska bli en träff nästa månad. Micke O som ordnar träffen berättar närmare när allt är bestämt.

Jag lämnade in den på Tefcar här i Jkpg. www.tefcarcity.com i april, och jag tvättar och putsar den 3-4 gr i veckan, vilket är det roligaste jag vet :-)

Maria:
Du har stora öron. :-)))

Nästa träff är bokad. :-))) Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.