|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
Jag har putsat klart min pärla nu ..... men oj då , nu vräker regnet ner :( Hoppas vädret blir fint tills i morgon bara ;) |
|
|
Det blir fint väder imorgon!! Lite dimma på morgonen, men det ska väl inte drabba oss. Nu är det nedräkning... Ses imorrn om inget oförutsett inträffar. Kör lugnt alla. Bättre att komma lite för sent än att inte komma alls - tänk på det i trafiken!! /Kidde BMW - the ultimate drug... Länk |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hummm. Vädret är ganska ok idag faktiskt. Lite tunna moln bara som jag tror är på väg bort. Tyvärr så är vägarna dyblöta fortfarande så det blir till att tvätta om i sista sekunden. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Det är torrt och soligt i skåneland. Du bor på fel ställe :) BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
Hoppas verkligen att vägarna torkat upp till 12.30....... __ Länk |
|
|
Jag och Kristina är försenade .... men vi kommer ! Kör försiktigt alla, bättre komma lite sent än aldrig. |
|
|
Nu är den sista finputsen lagd och det återstår bara att ta lite käk + en dusch :) __ Länk |
|
|
Vill tacka alla inblandade för en trevlig träff även om jag fick avvika lite tidigare än normalt... Micke: Portersteken var godare än burgare på MAX - jag lovar!! /Kidde BMW - the ultimate drug... Länk |
|
|
Ville också tacka alla som var inblandade i träffen på ett eller annat sätt! Trevligt var det att få träffa "likasinnade", som man bara lärt känna här på forumet innan! Ps. Bra att någon tänkt på att beställa bra väder! ;o) Mvh |
|
|
Ja, man kan väl lätt säga att vi har tur med vädret på Karlskronaträffarna ;-) Måste vara Z3-folket som ber till solgudarna i veckor innan, eller nåt.. Kul har vi och ännu roligare skall vi ha på nästa träff! Trevligt att det var så många som dök upp och höll sig kvar länge...och för den som undrar så har jag hört ryktesvägen att killen på Stumholmen som var Merca-freak skall byta till R6 för att den går så jämt ;-)) Mvh Patrik - ledare för den lite lugnare gruppen på körningen *s* ___ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
|
Ja, kul var det även denna gång. Tack alla! :) Det bekräftas att det är Z3-folket som ska tackas för det perfekta vädret. Roliga vägar och bra arrangemang med Automek & Ditec! Ser redan fram emot nästa gång Hoppas nu att Maria hittar hem, men tack vare Kristina ska det nog gå bra ;))) Sist jag såg dem så svängde de in på riksväg 30 norrut. __ Länk |
|
|
wolv: Dom kom 168m på den vägen..sen slog jag (som låg först och skulle ditåt) på hejdarna! STOP! FEL! ;-)) Mvh Patrik ___ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
|
Hahaha du menar att de körde rakt istället för upp på E22:an? :)) Undrade just vart de tog vägen. Men jag väntade in dem efter motorvägen och sedan ledde jag dem in på väg 30 och det är ju bara att följa den så hamnar man i Jkpg. __ Länk |
|
|
Vill tacka arrangörer och alla närvarande för en riktig TOPPENTRÄFF!! Utan tvekan den roligaste/bästa träff jag varit på, förutom Knutstorp då möjligen. Stort tack även till Mathias för lånet av passagerarplats, hånflinet från skogsrundan sitter fortfarande kvar :)))) Kul att träffa alla gamla och nya ansikten! Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Kan bara instämma i kören... En kanonträff med bra väder och blanka bilar.. Dom första bilderna hittar du på denna Länk. Hummm.. Var fjärde bil var en Z3:a... Börjar bli tätt med skönheterna nu. :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ajajajaj.. Kom med en punkt för mycket i länken ovan... Denna ska det vara Länk !!! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ja, det blev en lyckad träff måste jag säga! Tyvärr skulle BMWn köra tjejen till jobbet så man fick avbryta tidigt. Men det var en bra blandning av nytta o nöje. Toppen med Automek! Så en eloge till Micke o Patrik! Och till alla trevliga människor! Mvh David P. |
|
|
Ställer mig iledet och får Berömma Arrangörerna samt alla närvarande för en klockren träff. Ser fram emot nästa träff! Micke, Kolla din mail! BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
Bäst att berätta att man är hemma....trots ett möte med en flock kor på vägen!! Jag som började bli trött, trodde jag såg fel.. Tur att det inte var grisar -:)) Tackar för en jätte fin träff, blickar redan mot nästa. // kristina |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.