|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
Patrik, länken fungerar inte ... Mvh Maria Länk |
|
|
Maria: Tekniskt missöde..givetvis händer det nu som inte hänt på månader. Internetanslutningen går ner... Men nu är den tillbaka igen och du är välkommen in på sidan igen: Länk Mvh Patrik _____ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Jag kommer. Förhoppningsvis skall jag hinna putsa lite på bilen innan så man slipper skämmas i glansen från vissa andra. Hoppas att jag kan vara med hela träffen denna gång, grabben blev ju sjuk förra gången. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Får jag på ett nytt avgassystem kan jag nog tänka mig att komma förbi även om det var de som trodde att det skulle bli svårt ;) Har ju då en anledning att bränna in systemet ordentligt .. |
|
|
CBM3C: Jag trodde/antog att din fina bil var såld, så därför misstänkte jag att du inte ville komme förbi och visa upp Porschen som hade varit väldigt kul att se/höra!! :- ) /Kidde BMW - the ultimate drug... Länk |
|
|
Hummm. Dax att lyfta upp tråden. KARLSKRONITER.... Var nu inte så förbannat tråkiga!!! Anmäl er till träffen. ___ Min sida: Länk |
|
|
Micke jag tror inte de får sina flickor, -nej har jag sagt du får inte träffa de där BMW tokarna du skall städa på lördag... Länk |
|
|
Jag kommer i alla fall! (om inget oförutsett inträffar!) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Klart man kommer ska bara välja bil.... |
|
Backie |
Lite sen anmälan för min del men det ska bli kul. |
|
Backie: Sen? Det är ju över en vecka till... Hoppas du inte tagit fel på det och kör hit i onödan. ___ Min sida: Länk |
|
Backie |
Var mest en tanke ur arrangörsvinklen sett att det är lite sent.... |
|
Backie: Det är ingen fara. Du kunde anmält dig på morgonen innan ;-) Kommer du med B3:an? För Er som inte redan upptäckt det så finns det lite mer detaljerad information och en anmälan på Länk Trevligt att det börjar bli ett par vagnar på träffen nu, sånt gillar vi! Mvh Patrik ___ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
Backie |
Ok, då var man ute i god tid ändå .... Jo, det lär bli B3:an. |
hjulet |
En till som är ute i god tid... Ser fram emot rundan, det verkar vara trevliga vägar! |
| Hej, med fint väder kommer jag oxå till träffen | |
| Har inte sett röken av något avgassystem så det blir tyvärr ingen träff. Ha det kul. | |
|
CBM3C: Du kanske får hyra in dig hos Kalle och Mattias i 328:an :-) Tråkigt att du inte fått ordning på systemet än, för det låter ju så härligt, men helst skall det ju SE härligt ut också.. F.n. ser väderprognosen ganska lovande ut för lördagen, men som alla vet så är väder och (trovärdig) prognos något som har svårt att gå "hand i hand" :) Vi hoppas, hoppas, hoppas iaf... Mvh Patrik ___ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
|
CBM3C: Du är välkommen att åka med oss om du har tid o lust. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| Wendtan: Jag hör av mig om jag hänger på ... kommer tillbaka sent fredag kväll till Malmö. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.