|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
|
Hihi ...hmmm, jag litar inte helt på mitt lokalsinne så jag behöver karta till vart jag än åker ;) Micke har så roligt åt att jag kör fel hela tiden:-))))) För säkerhets skull får jag nog göra som Kidde ... ringa några gånger så jag inte åker fel "igen" och kanske i värsta fall hamna på någon främmande planet. :-)))) Länk |
|
|
Micke: Det var det dummaste jag hört!!! Vadå vinner aldrig?? Nån gång händer det faktiskt... Sjysst att inte svara. Låter bestämt som om man inte är välkommen till denna träffen. Jag kommer ändå!! Förr eller senare. Maria: Hade jag utgått från hemmet i lämplig tid så kunde vi kört vilse tillsammans. Så blir det inte denna gång, men kanske nån annan gång om det blir fler träffar i Micke, Kidde, wolv, Ptrik_N-land? Du kommer ju precis förbi mitt, så det hade varit kul, men tyvärr denna gånger som sagt. Om någon kör från Jämjö så kan vi kanske göra sällskap så jag inte hamnar snett? Maila mig med telenummer i så fall så ringer jag när vi fått spö. /Kidde BMW - the ultimate drug... Länk |
|
|
Kidde: Jag vet iaf ett ställe du hittar till. Får se om det blir avslutning där för din skull. :-) Vi kanske ska kolla statusen där redan i morgon? ___ Min sida: Länk |
|
|
Inte helt otänkbart:- ) Jag återkommer till dig om detta på nåt sätt. /Kidde BMW - the ultimate drug... Länk |
|
|
Jag och Kalle kommer! i vilken bil vet jag inte än. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Micke; Vi får väl se om jag dyker upp. Länk Länk |
|
|
Nu vet vi vilken vil jag och Wendtan kommer i. Då Wendtan inte var på sitt masochistiska humör så blir det 328i E46, och jag håller tummarna hårt för att han ska ha fått på sitt Eisenmann soundrör tills dess :)))) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Martina: Klart att du kommer. Kalle & Wendtan: Gött... Äntligen någon som säger att dom SKA komma. ___ Min sida: Länk |
|
|
Lustigt att du tar upp max....var i kna idag och var på vippen att ringa dig och höra om du ville käka lite, men jag kom på att jag inte hann...skulle klämma in en snabbtvätt innan friidrotten började... __ Länk |
|
|
MO: Nu när nästan alla har svarat så känner även jag tryck men kan tyvärr inte tack för inbjudan i alla fall. ps.har du slängt damsugar påsen:)) |
|
|
Wolv: Vem har nämnt MAX? :-))) Snabbtvätt? Hoppas du gör på Mickevis med högtrycken.... Starre: Vadå kan inte??? Sist så var ju Asken och Hasso nere, var var du? Jo, du for förbi allderles för fort så du hann inte stanna :-))) Dåliga bromsar på den där svarta rackaren.... Som jag skrev i mailet.. Han sitter i påsen och morrar. :-))) I nuläget är det tio bilar som visat intresse att komma. Bättre upp! Jag får ju rabatt på antalet som kommer till min mek... Skojar.. Så är det inte... Kvittar ju för det är ju ändå självkostnadspris. :-))) ___ Min sida: Länk |
|
|
Micke: Njaej, det blev ett och annat drag med svampen också....men jag hade tänkt köra endast insektsmedel + högtryck + farttorkning, men man blir så j-vla ambitiös när man väl börjar..... :) __ Länk |
|
|
Det är rätt Wolv... Jag har lyckats smitta dig lite iaf. :-))) ___ Min sida: Länk |
|
|
Lade drygt 6 timmar på "nyförvärvet" du vet i tisdags...inredningsrengöring, tvätt, maskinpolering, vaxning Tror jag börjar bli en äkta renrasig putsbög jag med :/ __ Länk |
|
|
Wolv: HAHAHAHA.. Välkommen i gänget! Se till att ///M blänker på träffen. :-) ___ Min sida: Länk |
|
|
Precis som förra gången så har vi en site, just speciellt för träffen. Anmälan, mer info m.m. hittar du här: Länk Även om du är osäker på om du kan komma, gör en anmälan så att vi får en uppfattning av hur många som kommer. (Det finns ett fält för kommentarer, typ jag kommer till 90%). När träffen är över kommer bilder m.m. att läggas upp på sidan. Väl mött den 13/9 Mvh Patrik _____ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
|
Patrik: de formuläret funkar inte för mig. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
wendtan: funkar o funkar...allt är relativt ;-) Förhoppningsvis funkar det lite bättre nu, om inte annat så har jag lite pill till så funkar det. Mvh Patrik _____ K-na BMWPower meet, Autumn Ed. Länk |
|
| Hmm, kanske dyker upp..... | |
|
Micke; Om jag nu skulle dyka upp så blir det med 535:an då 530:n är bortbytt! Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.