|
|
|
|---|---|
|
2001-2003 E46 M3 420HP and 550HP VT Series Systems. Est. Release Date July 2003 Detta är det enda ja kan hitta på deras sida, någon som vet nått mer? Är mycket sugen på detta tills nästa sommar! | |
|
Lycka till! Hoppas det ingår en motorförsäkring också... S54B32 motorn är inte byggd för att överladdas. /RS2 |
|
|
Jag vet mer. Preliminärt så ser det ut att inte bli någon överladdning på m3 e46 trots 20 förfrågningar om dagen till Ess. Detta pga som RS2 skriver marginaler mm. Däremot är det högst troligt att det blir överladdning till M5 E39 och då lär det inte gå av för hackor:) Mvh Asken Som är påväg till Norge för att köra 500hk MB SL 500-02 på ondag:) 304 km/h nedcabbat på norska småvägar, så man flyyyyyger över kullarna och landar 2 krön längre bort:) |
|
| Det va det jag tänkte, synd! | |
|
Ja, det lätt för bra för att vara sant.... synd dock... ___ |
|
| Kompen er vel alt for høy... Kanskje det kommer en kompressor med 0.4 bar maks, og 400+ hk? | |
| JAg får fråga Hanspetter, vænta:) | |
|
Asken, Ibland tror jag att du åker runt till diverse garage bara för att kolla på min bil som allt som oftast är långtidsparkerad på något av dom... :-) |
|
|
Vi väntar fortfarande, Asken... :) Jens |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Asken fick inget svar i telefon, så han startade upp Krutis och styrde mot landet i Väster för att se till att svar erhålles.:)) bergis!! ///MVH Hasso Länk |
|
Med tanke på hur snabb Krutis är borde vi fått svar för längesen då, tycker jag... ;) Han måste ha tagit Mazdan... Jens |
|
| Är den bilen lagad nu:)? | |
| Börjar inte Asken bli för gammal för sånt här :) | |
|
2001-2003 E46 M3 420HP VT/IC series System January 2004 ? Asken vet du nått? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.