|
|
|
|---|---|
Marcel |
Jag undrar om någon här har haft med dem och göra? Är de pålitliga? Tack på förhand. |
|
Jag vet inte men vad har de som inte BMWPOWER/börsen kan sälja... Eller 5 andra pålitliga..... Är det de som lihgger på gustavsdahle'nsgatan? Länk |
|
Marcel |
Jag vet inte, är själv inte från de trakterna. Jag har ringt på en av deras bilar, en 523i-96. Vill veta lite om företaget innan jag åker ända dit. Jag tror de är något slags av förmedlare. (säljer bilar åt andra och tar en viss procent). |
|
ge mig adressen skall jag kolla dem... Länk |
|
|
Jag har varit och snackat med killen som har stället, jag var intresserad av en 525 tds han hade, och han var trevlig och gjorde ett gott intryck på mig. Mer kan jag inte säga, har ingen aning om han är seriös eller inte, men bilarna han hade verkade fina iaf. Det stämmer att han bara förmedlar bilar, man lämnar in sin bil till försäljning hos honom och betalar en viss summa för detta, så han äger ej bilarna själv. En gång V12 alltid V12... BMW CS #5139 |
|
Marcel |
kilen// Inte ska du väl behöva åka ända dit för min skull:) Ivf, så finns de på denna adress. Exportgatan 30, (Hisingbacka). J.L// Jo jag pratade med en av dem och Han lät trevligt, (men vem inte är det när man vill sälja en bil). Jag har hittat ett objekt där 523i-96, 12000mil, välutrustad+M5 fälgar, och en dyr stereo anläggning. Bilen har inte körts på 6 månader, Litet läckage i avgasröret, läckage från AC:n men annars verkar allt ok enligt honom. Jag vet att det där med AC:n kan vara en dyr historia. har haft liknande problem på min 535. 104000:- begär de. OBS, det är en E39. |
|
Bilförmedlingen är just vad de heter: en förmedlingsfirma för bilar. De äger inte bilarna själv. Således är det ägaren till bilen som bör kollas upp, inte förmedlaren! Eller har jag helt fel? Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
| Jag vet inte var dom har grävt upp ratten som sitter i, för det var nog den hemskaste jag sett i en E39:a... Bilen ser riktigt risig ut i fronten och saknar i princip utrustning. Miltalet bör kollas. Stor stereo brukar betyda stora ingrepp och missljud i inredningen. Å andra sidan är det en av de snyggaste färgerna som fanns till E39 och M5-hjulen är ju underbara. Helt ärligt tror jag att jag hade hittat en annan bil och köpt till M5-fälgar, för just hjulen är det enda riktigt roliga jag kan hitta med denna bil. Annonsen finns här: Länk | |
|
TRÄRATT! Finns det ngt mer -80tals pråligt, -hugaligen som morfar skulle ha sagt... Marcel att åka till exportgatan för att titta på en BMW är bara roligt jag är inne i GBG varje dag. Det ökar på min rutin på BMW... (nästa gång får du hjälpa ngn..) På forumet hjälper vi gärna varandra =) nofx16: du har rätt men man kan ju kolla upp bilen oxå.. Samt få en känsla om de är seriösa... Länk |
|
Marcel |
Kilen// Tackar;) liste// Tack till dig också. Då backar jag! Håller med dig att färgen på den är lockande. |
|
=) Länk |
|
|
Ska det inte vara Airbag på förar sidan? Ser inte ut som den ratten har airbag? Eller är jag blind?! Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.