|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sälja pärlan, vad kan värdet vara på en: Sv.såld Bmw 320iA M-Sport uttagen 2002-11, jag enda ägaren. * 1700mil * Titansilver * Komfortpaket * M-Sportpaket * Förvaringspaket * Automat * Bixenon * Navi/Tv * Cdväxlare * Harman/Kardon Hifi paket * Fälg 18" V-eker 72M (sommar) * Fälg 16" Stjärneker 45 (vinter) * Defa Motorvärmare ____ Mvh HES Länk | |
|
Ingen som har en idé? Kan 299.000 vara lagom? ____ Mvh HES Länk |
|
|
Mycket utrustning, Automaten lägger nog dock lite sordin på intresset skulle jag tro. Gäller att hitta någon som är beredd att betala mer för din bil med all extrautrustningen, än att skaffa en egen helt ny och utrusta den själv. Pris är svårt att uppskatta på så pass nya beg bilar tycker jag. Testa dig fram helt enkelt. /Simon |
|
|
Nu är bilen såld. Fick 285.000:- ____ Mvh HES Länk |
|
|
Hes: Gratulerar! Vad blir det härnäst? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Wendtan: det står nått konstigt äckligt i hans info...... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Stämmer Gasar-Magnus:) Jobbar man på Mercedes så funkar det inte så bra med en Bimmer, så det blir ingen Bimmer på ett tag nu. ____ Mvh HES Länk |
|
|
G-M: Ja blunda för det, ihop om att han iaf skulle köpa en bmw att parkera bredvid. Hes: Jag förstår dig, Mercedes har ju faktiskt någon modell som inte är helt gubbig nuförtiden. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
HES: funkar tydligen för "Alpina-Stephan".. you sissy..*L* Men 270.. finns det inte C 320 CDI?? ( fast jag skulle nog gått rakt på S400CDI som den gamla MB-ägare jag är....( MB220D-72 var en BRA bil..)..) MB må göra fina bilar,men deras platta stolar gåt fet bort för mig som "Stol fetischist" ( och sällsynt osympatiska och krokade försäljare i Fosie (som värderar att vara snorkig och få sista ordet högre än att sälja 3 st Vito a 250 000 ex moms..).....) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Gasar-Magnus: Håller med dig helt ang stolarna, man saknar Bmws sportstolar något. I övrigt är jag mycket nöjd med bilen, ett jäkla vrid samt snål. Snålheten passar perfekt eftersom jag pedlar mellan U-a - Sthlm varje dag. Tråkigt att du haft oturen att träffa en sådan säljare, finns inget värre. ____ Mvh HES Länk |
|
|
Nej, 320CDI finns ej. Nästa gång får det kanske bli en ML400CDI, satan vilken vridmoment. ____ Mvh HES Länk |
|
|
C 30 CDI AMG finns ju också ____ Mvh HES Länk |
|
|
Var det din bil som stod på Bernats bil? Fin var den iaf. |
|
|
Player: Det stämmer, det var min bil. ____ Mvh HES Länk |
|
| Betyder detta att jag får rabatt om jag köper en MB? | |
|
Player: Det är inte omöjligt:) Du är välkommen in. ____ Mvh HES |
|
| Tack. | |
| Den här kan nog vara intressant: Länk | |
|
Den är inte helt fel, bilen har precis kommit hem. ____ Mvh HES |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.