|
|
|
|---|---|
|
Hvilken bakre ljuddempare passer til orginal støtfanger på e46 ci? Vil ha mer ljud og brom, men vil ikke at potta skal synes under bilen! Har sett flere bilder av det. Må man bytte støtfanger bak? Mottar tips og råd med tusen takk. | |
|
Forsøkte å finne et eksempel.. (Jonas; sorry, snygg bil ellers!) Länk For meg ser det ut som at dette supersprint-systemet ikke riktig passer. Potta henger lissom litt ned under bilen? |
|
|
men sportsystem brukar ha större Ändrör än Original så för att få plats med den så tror jag att man måste ta ner den litte gran allternativet är att man byter bakkjol till M-Bakkjol har en liggande om du vill ha .. :)) Förresten vems bil var det på bilden ? jag är inte mycket för E_46a original men den va läcker , snacka om att fälgar o rätt färg gör succe på en bil Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
|
Hvis man må ta den litt ned for at den skal passe, så passer den jo ikke akkurat.. Jeg så bilder av ferrita-system, deres "burk" minner om orginalen (tror jeg). Kanskje den passer bedre enn f.eks supersprint, ettersom enderøra sitter lenger ned på potta.. Länk | Länk Det hadde vært ok å bytte til m-bakkjol, men da bør jeg nesten bytte avgas samtidig for at det skal se bra ut. Det blir mye penger på en gang, bare lakkering koster sikkert rundt 5k. Det er først og fremst lyden vil ha. Og etter det vil jeg ha anlegg, fetere felger osv. Ny bakkjol er ikke riktig ende å starte i (hvis jeg ikke må da). Han som eier bilen på bildet ovenfor kaller seg Jontan (Jonas Larsson): Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.