|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Man kan se vart Z4 fått sin bakdel från =) Jämför de 2 ! Lysena är väldigt lika samt att bagaget går upp i mitten. Bangle diggar Ferarri? ///Daniel Länk | |
| ...och E60 liknar Toyota Yaris bakifrån. | |
|
En sån här? :) Länk |
|
|
Ja. Jag tror fanimej att det är samma artikelnummer på baklyserna till 3d och 5d Yaris som till E60 :-) Hittar du en bild bakifrån...länka den då. |
|
|
hehe :) Ja lite granna faktiskt men i mindre skala. Yaris Länk E60 Länk |
|
| Rakt bakifrån så ser man likheterna tydligare. Jag kom på det när jag låg bakom en Yaris vid ett rödljus häromveckan. | |
|
Det är ju så att designerna börjar få slut på fantasin tycker jag . E46ans Bakljus är också lik nån Toyota men vet inte vad den heter . M som i mums M3 CSL nice |
|
|
Jag vill påstå att Z4 (och Ferrari?) har hämtat sin inspiration härifrån: Länk Länk Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
| Ja jäklar, där har vi lysena! En gammal bimmer :) | |
|
Honda is2000! Z4:an ser ut som en sån bak ifrån. Mvh Abbe Länk |
|
| Har du nån länk till Hondan? | |
|
Abbe menar nog S2000: Länk /Wille |
|
|
Tjaa..vet inte, påminner varken om z4 eller z3 tycker jag. Och apropå att designerna börjar få slut på fantasi. E63 påminner en liten aning om en Chrysler Stratus där bak och möjligtvis aningens Volvo s80 där fram (åtminstone från sidan på framlysena) Men E63an är en riktig skönhet! :) |
|
| Nä, jag tar tillbaka det där med S80. Det stämde inte alls nu då jag såg en bättre bild från sidan. | |
|
Jo, s2000 är det nog, ni vet den där cabben de har. Har inte så stor koll på riskokar modellen! :-) Mvh Abbe Länk |
|
| Jag tror de billigare bilarna har många drag från de dyrare. De vet ju att de säljer och att folk tycker om designen. Bilar idag är ju så lika varandra de kan vara. | |
| E46 har många likheter i utseende med den äldre Toyota Avensis. | |
|
Ferrari insprirerad vinkel ? Länk Missar man dom så får man nog gå till optikern. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| E46 limo, ser på pricken ut som Opel Vectra baktill. vilken som apat efter vem vet jag ej. | |
|
wendtan: Instämmer helt och hållet. Kan inte bli mera Ferarri ;) Är det BMWsolna som äger den där Z4an? Jag såg den där z4an här i Härnösand i somras ///Daniel Länk |
|
|
Hubbe: I do not agree. Länk och Länk Likheter???? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.