|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har ett litet problem då det antagligen INTE är glapp i själva teflonbussningen =/ Någon som kan hjälpa mig? mvh // Rasmus |
|
|
Ingen som vet?! Upp! |
|
|
Länk Det är del 6, 7, 11 och 14 som blir slitna. Främst är det del 14 som blir glapp. Byter du alla delar får du nybilskänsla i spaken om inte växellådan är sliten. Kostar ca. 8-900 kr inkl. brickor och segersäkringar. Mvh Lars |
|
| Tja! Min spak är hyfsat glapp.. Men det går j.vligt trögt att lägga in backen!! Vilken bussning/lager ska man byta?? | |
|
vanosomsanåt: Tackar så mycket. Mvh // Rasmus |
|
|
Hur svårt är de igenteligen att krypa under bilen och ta lös spakstället o kolla själv va som är glappt? Alla här kan sitta o säga va dom tror är glappt, men dom kan inte veta helt säkert vad som är glappt.. mitt tips är att hissa upp bilen och ta bort spakstället.. sen känner du på alla leder själv. Mitt spakställ var lite grann glappt i alla leder vilket gjorde de till ett stort glapp.. hade dock ett mycket fräschare spakställ hemma, så de var bara att byta.. de är plättlätt! Detta är inget klagande.. bara ett tips ;) //Emil |
|
|
Är det likadant på en 323? Mvh // Rasmus |
|
|
Har en 316i E36 från -93. O var precis ute på det dagliga raggarvarven när jag kommer fram till en korsning o växlar från 3an till 2an, när jag sedan ska växla upp igen är hela min växelspak som en stor jäkla dildo rent ut sagt. Man kan alltså vispa runt huuur mkt man vill. Är det bara o byta den dära bussningen eller är det självaste växelföraren? // Huvudsaken är att det låter mer än vad det går ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.