|
|
|
|---|---|
|
Hej. Sitter o sliter mitt hår. Har just fått hem en sats vita blinkersglas till min E46 320. Allt gick kalas förutom fram. Jag har ingen aning om hur fasen jag ska få bort dom gamla och få dit dom nya vita fiiiina... Jag har ju iof tummen mitt i handen men kanske kan någon komma med ett tips som leder åt rätt håll. KJ | |
|
Kolla i instruktionsboken, där finns det en beskrivning på hur du lossar blinkersglaset! Finns även en bild på det i denna länk (bild 1) Länk Du behöver trycka ner en plastspärr rakt uppifrån med en skruvmejsel. Kan vara lite pilligt innan man hittar rätt plastflärp, men när man väl vet var man skall trycka är det lätt. Mvh |
|
|
Kolla i instruktionsboken, där finns det en beskrivning på hur du lossar blinkersglaset! Finns även en bild på det i denna länk (bild 1) Länk Du behöver trycka ner en plastspärr rakt uppifrån med en skruvmejsel. Kan vara lite pilligt innan man hittar rätt plastflärp, men när man väl vet var man skall trycka är det lätt. Mvh |
|
|
Det är lite klurigt innan man hittar rätt plastflärp. Titta på denna länken från e46fanatics.com Länk så förstår du nog. När du håller nere plastflärpen, drag hela blinkersen framåt med handflatan. För att slippa se den oranga lampan, kan du svagt tona glödlampan med värmetålig silverfärg. Kolla här: Länk Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.