|
|
|
|---|---|
|
Vad kan den vara värd mellan tummen och pekfingret. Det är en automat, drag, ac, eljust halvljus, armstöd, rollo, m o k-värmare med integrerad DEFA-laddare, 16" s-däck på BMW-alufälg och två uppsättningar v-däck 15" på plåtfälg, NOKIA-telefon, Alpine-cd växlare. I övrigt välskött och välservad. Import -98 Tack på förhand! Patric | |
|
30-40 KSEK är min gissning....vad tror ni andra. I princip 30 000mil gör det svårsålt. Lycka till med försäljningen! /Simon |
|
|
Håller med simon, 30-40k. Diesel ligger lite högre än bensin av någon anledning men där i krokarna bör den ligga om jag skulle höfta. Danne |
|
|
Min känsla är att diesel ligger något lägre än bensin....men men jag kan ha fel... /Simon |
|
|
Jag har kollat lite på diesel och import och det är faktiskt dyrare med diesel i Tyskland än i Sverige så det är snudd lönt att exportera sådana. Har även lite kontakter nere i söder och de har bekräftat att det är svårt att göra en lika bra deal på en diesel som på en bensinare om man skall importera. Däremot kanske jag inte skall uttala mig om att sälja dieslar i Sverige mot bensinare. Det som som Simon säger stämmer säkert då. Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.