|
|
|
|---|---|
|
Hahahahaha, titta och njut:) Länk /D | |
| Urk. | |
|
*ASGARV* Finfina planer han har, någon borde beslagta bilen innan han hinner förverkliga det: NEW RIEGER BODY KIT SOME DAY PAINT IT YELLOW /Wille |
|
NOLL7NOLL |
Fy F**n va fult... håller med. Urk |
| Bilen i sig var fin. Kunde varit utan vinge för den var skit ful!!! | |
|
Ha....Ha.... det var det jävligaste jag sett på länge!!! Undrar om inte vingen var lite för smalt, går säkert att hitta en breddare och slänga dit! Ha....Ha.... Mvh Abbe Länk |
|
|
Det där måste vara helt livsfarligt i farter över 50 km/h!!! I och för sig såg fästena till vingen ganska klena ut, så den lossnar nog innan man hunnit upp i sådana hastigheter :-/ Grotesk vinge, i övrigt var bilen inte så hemsk.. Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
| kanske platsar i galleriet "varför måste dom?" ;) | |
|
blääääää BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
*LOL* nasas nya elr?? Linna |
|
|
Är de någon mer än jag som tycker att bilderna med vingen ser fake ut? Precis som den Kloke Kalle påpekar så borde vingen flyga av i motorvägsfart. Den måste fästas i bottenplattan för att bli kvar :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| Vidrig bil, usch! | |
|
En del skäms minsann inte!!! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
| Hjul med 305/40-22? 802,8 mm i diameter mot 634,3 mm för ett 225/45-17 hjul. Luktar lite photoshop-fantasier om det här projektet. Och är det så hans fantasier ser ut hoppas jag att de spärrar in killen. | |
|
Grizzly: Det står ju: "denali mods" d.v.s. mods för den GMC Denali (stor SUVen) som är längst ner på sidan. /Wille |
|
| Så kan det gå om man läser för fort. Bilen blev dock inte vackrare av det. | |
|
Vad ska man säga..... Varför måste dom??? ___ |
|
|
Såg ni hans efternamn? Där han har sina rötter finns goa bilar=) Lite annorlunda kultur o smak än vår... Samtidigt så förstod han enligt texten att han var ute på djupt vatten... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.