|
|
|
|---|---|
| är det någon som har byggt det? hur har ni då löst problemet med att det inte finns någon plats för en ljuddämpare på höger sida? | |
|
Jag har fixat det, kolla på länken så ser du hur det blev. Länk Jag vet att det finns en sökfunktion :) |
|
|
Sitter batteriet på högra sidan där bak så måste du ta upp den, annars så går det inte. Du måste höja den ca 10 cm plus att bränsle-pumpen måste flyttas en aning :) Att ta bort reservhjulsbaljan funkar inte. Länk Jag vet att det finns en sökfunktion :) |
|
| ja jag har bateriet där bak, det känns inte så kul att börja såga i bilen, finns det inte något annat sätt där man inte behöver göra ingrepp i karossen? | |
|
Såg en m3 cab i spanien som hade 4 bak. han hade bara sågat upp spoilern bak sen satt 4 dtm blås. kanske lättare när man har dtm ?. Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Hmm, Eisenmann har ett färdig system som mynnar ut i 4 utblås. Behövs inga som helst modifieringar för det mer än att du får såga i spoilern ibak. --- Mvh. Robban Johansson |
|
| okey var kan man få tag på ett sådant system? finns det någon återförsäljare i sverige? | |
|
blue 325: www.xeriusracing.se säljer eisenmann väldigt vänliga att ha och göra med. Rekommenderar dom varmt. titta och lyssna på www.eisenhaus.de Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| wendtan: tack så mycket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.