|
|
|
|---|---|
| Har presis skruvat ihopa min 325 m20 med turbo, har ej monterat 535 ans spridare än men ska göra detta, har bara monterat lmm från 535, men bilen svarar inte direkt på gas pådrag den bluddrar, jag trycker igen lmm prövade med m20 innan men då sög jag genom den och det funkade bra, har monterat s**b 9000 ic och kylare, men hur mycket vågar man ladda med 535ans lmm och spridare,eller är det något annat man skall göra med? bottendelen är orörd ännu. | |
| ingen som vet detta! | |
| ????????????????? ingen??? | |
| Lugn,,,, Alla sitter nog inte på BMWpower på arbetstid... | |
gangsta_toth |
Ett tips kan va o kolla på Länk |
gangsta_toth |
Där står lite om själva bytet, men inget om turbo. |
| Du kan inte montera större LMM och inte spridare, då leanar den rejält. Tvärtom går, men i med spridarna nu så funkar det. Har du bytt kretskortet till 325:ans? Annars funkar det inte alls. | |
| det är lungt, skönt att ha internet i lastbilen, hur skulle man annars klara dagen | |
|
<Bäckis> kretskortet i lmm eller? nej det har jag inte gjort har presis blivit klar med avgassystemet låter skit fint men bilen går jätte dåligt,dör så fort man trycker på gasen, kan man byta spridare brygga utan och lyfta insuget M20b25, och hur byter man kretskortet? går lmm att skruva isär?! hur mycket vågar jag ladda har saab 9000 ic,t04 och standard bottendel på den Tacksam för hjälp! |
|
| Bryt av locket på LMM och byt till 325:ans kretskort, annars går bilen skit, det funkar inte alls då. Du kan ta loss spridrgalleriet utan att lyfta av insuget. | |
| tackar för hjälpen får göra det imorgon efter jobbet! hur mycket vågar jag ladda?! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.