|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet var man kan få tag på gult skinn/läder/fuskläder till bra pris? funderar på att klä dörrsidorna fram och be morsan sy till en ny växelspaksdamask till min E30. Gult och svart måste ju bara vara den optimala färgsättningen ;) "You get further with a kind word and a gun, than with a kind word alone" | |
| Fet-grymt :) | |
|
Just my thought... ;) synd bara att det verka va så svårt å få tag på "skinnet" gulfärgat... "You get further with a kind word and a gun, than with a kind word alone" |
|
Reven |
hittade dessa på mobile.de... men de va blå och gula fast jävligt balla. Länk |
|
Bilen var borttagen stog det... men skitsamma, ingen som vet var man kan få tag på gult skinn? "You get further with a kind word and a gun, than with a kind word alone" |
|
| Overtuned - kolla hos din lokala tyg- och garnbutik - dom brukar även ha skinn. | |
|
Liste> Jo det har jag redan testat men i en liten byhåla med 2000 invånare så var det inte så mycket att hoppas på. Får ringa runt lite å höra med några andra handlare helt enkelt... "You get further with a kind word and a gun, than with a kind word alone" |
|
|
har inte Micro snygga klädslar? var där idag i Valbo och silver, blått och rött hade dom i skinnimitation + tyg... snygga ju... |
|
|
Jasså? ja det skadar ju inte att kolla... Tack! "You get further with a kind word and a gun, than with a kind word alone" |
|
|
Hej. Kolla på gulasidorna efter sadelmakare. Om dom inte har hemma så har dom kataloger med prover så att dom kan beställa hem. Har själv köpt blå (samma färg som bilen) skin-imitation för eventuell montering på dörrspeglarna. kostade ca 500:- och då beställda han det från USA. /Gunnar /Länk |
|
|
Ah, fler tips! tackar Gunnar det skall jag kolla upp! "You get further with a kind word and a gun, than with a kind word alone" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.