|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jaså? Jag vill inte verka tjatig, men min bror har haft en Diamantsvart E34. Och den var grymt snygg... Men som sagt. Smaken är ju som baken!? Mvh Tobbe |
|
|
Hej. Jo, mitt tips är att om du inte får det du vill för den, så behåll den. Inte värt att sälja den för billigt eller kanske med förlust. Sen diskussionerna om färgen... att vissa gillar en färg och andra inte, behöver väl inte betyda att ni börjar med pajkastning? Själv så har jag en röd (mugello) M3:a som jag tycker är väldigt snyggt, speciellt om man håller efter den. Men tro mig, jag får ofta höra att min färg inte är så fin... men det är ofta avundsjuka personer som säger sånt. Pratar nån illa om min bil, så är det nästan värre än om de gör det om min mor... Tror det gäller de flesta här på forumet... =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Tänkte bara säga att jag säljer bilen imorgon, utan att pruta en krona. Lönar sig tydligen att vänta på "rätt köpare" och inte sänka priset för att få iväg den snabbt. | |
|
Kul! Tyckte att din M3'a lät schysst. Sålde du den av kostnadsskäl eller kan du rekommendera ett köp av M3? Mr C |
|
| Jag sålde den mest pga den dyra försäkringen (1780:-/mån), hade heller ingen möjlighet att skriva över den på ngn annan för att få bättre pris. Annars kan jag verkligen rekommendera m3 3.0, man hittar knappast ngt roligare för ca 140', mkt bil för pengarna! Funderar på en 325 cab e36 nu. Borde gå att pruta lite på en sådan nu. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.