|
|
|
|---|---|
|
Tjenis! Jag har en 318is-94 eller rättare sagt hade.När jag kom ut förra söndagen var bilen borta,hade bara haft bilen hemma en vecka innan dess var den inlämnad på motorrenovering ca 8000 tusen spänn åt helvete,nya 17 tums fälgar,ny sänksats.nytt sportavgas mm.Nu har snuten hittat bilen smäld i borås,intryckt front,kofångare bak sönder o motorn går inte att starta.Man blir inte vanligt förbannad. | |
|
Satans va jag lider med dig ! Nån knarkare i vanlig ordning . Ut med dom på en öde ö ett par år så kanske dom har ihjäl varandra . M som i mums M3 CSL nice |
|
svintoleffe |
Jag tycker synd om dig, hoppas du får ut pengar av f-bolaget som täcker dte du har lagt. Leffe |
|
Fy fan vad sorgligt. Bränn packet... |
|
Linus85 |
Kan inte förstå mig på personer som gör sådant. Måste ju vara helt tomt innan för skallbenet på dom. Kan inte säga annat än att jag lider med dig. Skulle fan bli helt knäpp om det hänt mig. Hoppas allt löser sig dvs med försäkrings bolaget osv. MVH /Linus |
|
Vet precis hur det känns. Inte mycket man kan göra åt det... Bara att bita ihop. |
|
|
Vissa verkar fortfarande ha problem med att skilja på mitt & ditt! |
|
|
Man blir lika förbannad varje gång man hör sånt här,lider med dig!! De jobbiga är ju att man inte får ut några extra-pengar på dom extraprylar man satt på bilen,typ sportavgas,sänkningssats mm. |
|
|
skjut dom jävlarna. Länk |
|
|
Nu tar ni väl i, det är bättre att ge de stackarna varsin M3 CSL som rehabilitering enligt vanlig svensk modell ;-) Alltid tråkigt när något dyligt händer och tyvärr får "banditerna" mer uppmärksamhet än brottsoffer, inför tukthus som i finland. Det finns inga problem, bara ännu ej funna lösningar! Nisse |
|
|
Lägg in en bild på den, -kanske är det någon som sett den! |
|
changco |
Lider med dig :( Men måste ialf säja att det är bättre att dom tar den och får sig en nöjes tur och med tur kanske de hammnar på sjukhuset på köpet och sen in i finkan :) men fan är när de ska hålla på med skadegörelse gå förbi repa lacken och slå en ruta eller dyl. |
Andie_83 |
Lider med dig! Hoppas allt löser sig med försäkringar och sånt. Fan att inte människor kan skilja på ditt och mitt alltså, man blir så jävla less! Ha det bäst all BMW lovers! MVH MVH //Andy |
| Bara och beklaga hoppas det ordnas sig med försäkringsbolaget nu. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.