|
|
|
|---|---|
|
Jag har planer på att min bmw men har inte bestämt vad jag ska ta för den, har ni några prisförslag? Utr: Svart met Stora M-Pkt Helskinn Röv värmare El hissar, taklucka, speglar 17" 100+ Qualifier 15" vinterdäck Sv Såld Stereo 17600 mil | |
|
Minst 35000 kr tycker JAG. Mvh Johan |
|
| okejs danke | |
Kowalski |
Hej Är ingen expert på E30 men för 35000 efter prutning köper jag hellre en 325i E36 med 20k mil, men smaken är som (!) :-) Nej, tror nog snarare 20-25000 som slutpris efter prut. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
gangsta_toth |
Kowalski : Tro det eller ej, men många väljer hellre en fin E30 för samma peng som en sunkig E36:a. |
| Låter som en pärla! Håller med med C.Douglas. Ca 35.000 kr +prutmån! | |
| Gangsta_toth: Helt rätt. | |
|
Dom verkar ligga därikring, om skicket är okej dvs. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Hej grabbar, Verkar bara vara E30 ägarna själva som tycker att bilen skall kosta 35'...??? Konstigt..... Jag gissar att du kan sätta ut den för kanske 22-25' och få runt 20'. Om den är RIKTIGT fin... Lycka till, E30 finns det gott om. // Rocco |
|
gangsta_toth |
Och vad konstigt det är att det bara är E36/E46-ägare som säger att den är värd mindre... Intresse-konflikt kanske? |
|
M3-Rocco: Haha, roligt resonemang det dära ... det går inte riktigt ihop i slutändan. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Det finns inte sååå många FINA e30. Många slutkörda rostiga as dock. Ett pris på 30.000.- känns rimligt Mr C |
|
|
M3-Rocco Anledningen till att det är flera 325 ägare här som tycker att dom är värda 30-35' beror nog snarare på att dessa nyligen har letat 325 på beg marknaden och därför vet vad dom pratar om?! ;) |
|
|
Gangsta: Tror inte så många av de som kör E46 vill köra en bil som härstammar från tidigt 80-tal........ shuu: Jo det gör det.... Real Power: Ja de är ju snart veteran bilar..... (när fyller E30'n 20 år...???) // Rocco |
|
|
M3-rocco E30 325:an fyller väl tjugo 2006. E30 kaross serien blev väl tjugo i år va?? Grattis får man väl säga!! =) Inte för jag förstår vad det skulle ha med tillgång och efterfrågan att göra... men men... |
|
gangsta_toth |
Verkar som om dom flesta ägarna av dom nyare bilarna inte håller särskild stor respekt för dom äldre bilarna. Jag tror att dom flseta som köper E30 inte har sådär kolossalt mycket pengar till att köpa en nyare bil, men dom vill ändå ha en fin bil för pengarna. Klart man köper en fin bil för samma pengar (Börjar upprepa mig...) som för en nyare, men betydligt mer sliten bil. Verkar som dom flesta har glömt att E30 faktiskt är skitkul att köra. Känns som föraren är direktkopplad till styrningen. Plus att E30:n ligger till grund för dom nyare E36/E46-modellerna. |
|
Bra sagt gangsta_toth. Jag skulle kunna finansiera en nyare bmw då jag har fast jobb osv. Jag har dock blivit kär i denna jag har nu...Å det är svårt att glömma gammal kärlek! =) mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.