|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Nån som vet nåt om den bilen? Drog med en lite på skoj idag med min gamla häck och till min stora förvåning hängde jag bra med i starten. På ettan tog jag honom, på tvåan drog vi jämt och på trean försvann han. Måste vart skit bakom ratten? Min gamla limo från 89 borde ju stått kvar och hoppat vid rödljuset medan asfalten korvade sig under hans kärra. Eller är det en låtsas racer? | |
|
Dom finns väl med 150hk snikvarianten, med den dära motorn som dynamic-4:an hade. Har för mig att det är så. mvh /Andy , 525tds-92, 325tds-94, 328i-96. |
|
BeeMWe playboy |
E väl bara plast i d där sakerna, därför blir d lätta å drar :/ Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Mitsubitch 3000 GT väger ca 1900 kg. 3 liter V6 twin turbo och 4 WD Långsam i starten men sen rör det på sig. |
|
| Fyrhjulsdriven? Konstigt att bilen segade i starten då? Men 3 liter + dubbelturbo förklarar ju hans 'försvinnande'. Jaja... Mitsubitch - ain't my bitch... | |
|
Hej. Har åkt med en 3000 GT VR-4, USA import, 300 hk runt 420 nm. Tung som ett as nästan 2 ton, men ett otroligt vrid i motorn. Finns även med 225 hk tror jag. 300 hk: 0-100 runt 6 sek toppfart runt 250 km/h. En amerikansk version av denna bil har också tillverkats men då heter den Dodge Stelth. |
|
BeeMWe playboy |
Cartman det var ett skämt, japanska bilar är ökända för sin plastighet. Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Hej, Det finns tre motor alternativ till 3000GT 1 ca160 hk GT 2 ca 230 hk GT SL 3 285 hk GT VR4 (enda som såldes i sverige) Dodgen är betydligt fulare och plastigare.. |
|
| Snikvarianten av 3000gt har 160hk, framhjulsdriven. En riktig blygris. | |
|
Min kompis har en 3000GT. Den är lite trimmad och ger något runt 300 hk. Körde häromdagen och den går mycket bra! 250 km/h på slingriga motorvägar var inga problem. Detta ex gör c:a 300. Den har fyrhjulsstyrning vilket är lite skumt att vänja sig vid. |
|
|
Måste 4-hjulstyrningen vara inkopplad hela tiden? Mvh Tobbe |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är inte mitsubichi en tryckkokare för ris??? |
| Riskokare e rätta namnet :-) | |
|
Dom gör pennväsare åxå... HAHA =) //Cosmos Söker 520 E28 eller 323 E30!!! |
|
| HA HA Jag har en Mitsubishi video! | |
Diesel_Power |
dom gör även små roliga fläktar, tror det kallas turbo, som dom sätter i nån svenskt bilmärke vilkens topmodell är döpt efter en soptunna, nån som har en aning om vare är för bilmärke? ;) Turbo Diesel är det enda rätta |
|
Låg på 6:an när en 300 blåste om mig på motorvägen... R`Det tog inte allt för lång tid, innana jag låg före igen....utan att växla.... 3000 är NOTHING mot en skysst BMW...... Kjam på er, Philip |
|
|
Mitsubishi gör allt......har en egen stad med 100 000 pers och egen gruva o kärnkraftverk om jag inte mins fel... Mitsubishi o bmw har ett form språk som är jävligt likt i min uppfatning... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
mitsu biittsi tiine winne åtta växlars combi mini |
|
Hasso: Den var bra =) Diesel_Power: Tycker att jag känner av lite dubbelmoral här. Först lite skitsnack om turbobilar, medan du i signaturen skriver "Turbo Diesel är det enda rätta". Hur ska du ha det??? mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
Tim_318i |
På en 3000gt så går 4hjuls styrningen in först när man kommer up i 50km/h har jag för mig. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.