|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag vill nu köpa mig ett luftfilter och undrar vilket som ger bästa sång/ljud i motorn och VART man köper det. Har en E36 328. Har kollat runt lite nu bland de vanliga firmorna men kan inte hitta någonstans. | |
|
kolla motor nord . vet inte om det år de billigaste men dom har K/N filter och dom ska vara bra har jag hört . M som i mums M3 CSL nice |
|
Tojne |
Jag kör åpen äär men K&N från motornord låter kalas och bättre drag i motorn!! // Tojne |
| icken: Hørt om CDA box? Vet ikke hvordan det er med lyden, men noen andre vet kanskje? | |
|
har ett JR open air filter i min bil (konfilter) låter skitgott!! nån ökad prestanda får man inte med luftfilter med gott ljud som fan =) mvh Daniel --- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
jag köpte mitt på SL turbo bara att ringa ditt och göra en bestälning smärt och smidigt tycker jag mwh Robban Länk |
|
Linus85 |
En sak man ska tänka på dock. Är om man bor i ett litet skitigar område(kan bero på fabriker eller likanande) då sak man se till att skaffa ett filter som ändå är hyfsat tätt så att all skit inte kommer igenom. /MVH Linus |
320-325 |
Köp Green cotton mkt bra filter |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.