|
|
|
|---|---|
|
Söker namn och tillverkare till fälgarna på bilden. Sägs vara lm, men jag vet inte säkert. Bilden är från en annons. Om nån kan ge vägledning, t.ex. till tillverkarens hemsida eller om nån rentav känner till dessa fälgar, vore det mkt bra! Länk /Tretov Vänster hand är där tummen sitter till höger. | |
|
jag hade ju såna fälgar också Länk enligt bmw etk heter dessa fälgar "tioeker styling 14" fälgen ifråga är tillverkad av OZ racingfabriken i ruote! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
ursäkta, räknade ej antalet ekrar på de fälgar du eftersökte, sorry "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Dom ser ju väldigt lika ut, skiljer på två ekrar... Kan det vara samma tillverkare tro? Har dom nån websida? /Tretov Vänster hand är där tummen sitter till höger. |
|
| Tycker nästan det ser ut som MIM-fälgar.. | |
bmwracing |
skulle oxå säga MIM.. juventus. Men alla kopierar ju varann så... |
|
mim ser det ut som eller King ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
detta är mim juventus fälgar: Länk "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Helt klart Mim fälgar sen om det är Juventus vet ej men det finns olika modeler. Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
| Jag tycker dock det ser ut att stå Aez på dom | |
|
Hittade snarlika fälgar (Alessios ALASKA-modell) men förstås kunde min lokala återförsäljare inte få in dom före nån gång nästa år (inget skämt, så sa dom) så jag inriktar mig istället på dessa: Länk Femekrade, men vilken tillverkare? TSW? Bilden är lånad från ECP, dock fanns dessa fälgar inte kvar längre på bilen i fråga :( /Tretov Vänster hand är där tummen sitter till höger. |
|
|
Det ser ut som BMW original rundstjärna, se: Länk Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Japp, det är nog den. Min lokala BMW-återfösäljare tyckte också att de såg lika ut. Problem: den är för dyr :( 360 euro / styck. /Patrik Vänster hand är där tummen sitter till höger. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.