AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
547

Ok, den södernorrländska vintern väntar (Extraljus!)

Tja!

Visserligen bär det mig emot att kladda fronten på Beamern, men med att salt å annat djävulskap som den stackars arma staden Sundsvall måste stå ut med, så har man nästan inget val!

Jag snackar extraljus, och montering. Någon här som har lyckats med att integrera sina extraljus i fronten, utan att för den skull täppa till viktig lufttillförsel för motorns kylning på sommaren?
Att ha en hemsk ramp känns nästan uteslutet, och det kommer inte på tal att hänga ett snyggt gäng Hella Rallye över grillen heller. Nej, det skall gärna vara något som kan sitte permanent, bara det är snyggt.

Vidare undrar jag hur pass mycket man kan "täppa för" den nedra delen av grillen, närmast marken, utan att riskera motorns kylning. Att man inte skall täppa till kanalerna till bromsarna fattar jag, men i mitten då?

Hoppas någon förstår min duktigt rabbliga beskrivning, och kan komma med tips!

// Björn
undertill kan du täppa till precis hur mycket du vill, de kommer ändå ingen kylning till nåt där

"Brings Me Women" (Hur det ska gå till?)
Om du nu bara ska ha dom på vintern så borde inte kylningen vara några problem,om du inte står i köer långa stunder kanske...
Ok, men om jag skulle få för mig att plasta in extraljusen i fronten då, vilket innebär att dom kommer sitta där på sommaren med?

Knappast troligt eftersom det lär vara svårt att få det snyggt, men man vet ju aldrig...

// Björn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.