|
|
|
|---|---|
Förbannad |
Det finns en röd 325i -88 från Värmland i BMWBörsen som säljes med falsk information. Bilen är ett vrak och har rosthål i motorrum, höger framskärm och är i övrigt rostig. Motor osv är inte i bättre skick än resten av bilen. Bilderna på bilen är inte tagna detta året oavset vad ägaren säger. Bilen var den 14/10 så oxiderad i lacken att den inte kan ha sett vax(eller tvättsvamp)på minst ett år. Jag åkte den 14/10 50mil enkel resa för att titta på bilen som enligt säljaren var i mycket bra skick.(detta stämmer bara om man tycker att rost räknas som styling). Säljaren är oseriös och jag ska göra allt jag kan för att han inte ska kunna lura fler. |
|
Bra med en varning! Simon |
|
|
Jag har också varit och sett den bilen. Ägaren sa att bilen hade lilla M-paketet och var sänkt, men icke sa nicke. Ägaren hade dessutom glömt serviceboken hemma pga den hade tvättats. Sportstolen var uppsprucken i tyget på förarsidan och lacken var inte den bästa. Hål i båda framskärmskanterna, men ägaren sa att det följde med två nya skärmar i samma färg. Då kan man räkna med att få olika nyanser när man väl har monterat dem på bilen. Bakljusen tog in vatten och rost i dörrarna, trösklarna och bagageluckan under vingen. Bilen gav ett allmänt sunkigt intryck. Lacken var mycket matt runt om. Det ända fina med bilen var de svarta framljusen. Priset borde halveras om någon över huvudtaget ska våga åka och kolla på den, dum som jag själv var som åkte. Bilen skulle enligt ägaren göra 250km/h, vilket verkar helt osannolikt. Det var den fulaste 325:an som jag sett i E30-karossen. Jag trodde inte att det fanns så fula exemplar till salu. //Schnitzer |
|
Gussen |
tack ska du ha för varningen, den bilen såg ju faktiskt skitfin ut i annonsen. gussen |
|
Kanon bra med varningar av dessa slag !! Har oxå hört med killen och han sa att det bara fanns lite rost på motorhuven p.g.a stenskott... Mvh Wald |
|
|
Gäller det den röda 325:an som gått 18500 mil?? "If everything seems under control you're just not going fast enough!" |
|
Förbannad |
Ja det är den röda 325:an som har gått 18500 mil |
Förbannad |
Otroligt att säljaren fortfarande försöker sälja bilen på BMWbörsen. Ni kan ju alltid mejla honom och berätta att ni känner till allt om bilen. |
| Killen har ju haft annonsen inne flera gånger med eller utan bild och för pris mellan 31' och 35' tyder på att något är skumt. Fattar inte att folk verkligen luras, jag skulle inte bli glad om jag åkte långt och sedan bilen inte var i samma skick som på bilden. Såg en annons i en biltidning med en 7-serie tillsalu, det stod datum på kortet vilket kanske inte var så smart av säljaren då bilden var tagen för 7 år sedan. | |
BeeMWe playboy |
Allt som skrivs är media är sant, tänkt på att allt kan vara ihopkokat av nån ? Inte för jag tror det denna gång. Men man ska inte tro allt om vad som skrivs om andra. Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Jag har ju en mkt fin 325iM -89 till salu ....... Maila till mig istället =) Nos 325iM -89 |
|
|
Har också varit i kontakt med denna person, kan intyga att allt som sagts ovan stämmer, bilen är ett vrak och säljaren mycket oseriös. //Sniffer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.