AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
5.805

Motorjornalen börjar!

Sida 4 av 6
Scheckheft: Joppe är tillbaka på måndag med fler östeuropa reportage.
Scheckheft
Hej, tack och lov Doggeli :D

Mvh
Scheckheft
______
Länk
jag tycker Joppe hade ett intressant repotage igår om stadsjeepar. Hm jag är nog benägen att hålla med honom...
kan bara instämma med maxtaxen om joppes reppo. dessutom så lämnar de flesta statsjeepar högt placerade parkerigsbucklor efter sig )-: ska de vara en jeep ska det vara en HUMMER!!!

"Även en 316 kan man ha kul med vintertid"
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Bra att ett program som MJ belyser miljöfrågan också, bra jobbat Joppe!

Perkka
SL55 Amg-n var inte så tokig heller.. Karln sålde sin 355 till förmån för Mercan.

Mvh Per

www.ztreetghozt.com

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
SL55 är en riktigt brutal best, men kunde inte Jeremy ha tvättat AMG'n innan de gjorde repotaget?

/Wille
Joppes reportage var mycket bra. Det är inte bra att stora stadsjeepar används som bruksbilar. Och det är inte entusiaster som äger dem utan i regel tämligen ointresserade individer som mer bryr sig om image än själva bilen.
Perkka
Håller med WilleW där, Mercan var riktigt skitig tyvärr..

Mvh Per

www.ztreetghozt.com

bjoerck

Asken typ:)
Peter kör nya 645:an på måndag.

----
Motorjournalen 20.00 måndagar på Kanal 5
Perkka
Såg inte så mkt av MJ i måndags, men det var väl inget direkt sevärt?

Mvh Per

ZtreetGhozt.com

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Nej, det var inte det.... Har varit väl mycket uddabilar, bågar och skotrar den senaste tiden. Hoppas att trenden vänder. Jag vill se mer fokus på prestandabilar och supersportbilar!

Var det någon som hörde ljudet av 645 det lät nästan himmelskt ja kanske bättre än M3 nja kankse i all fall

Helt klart en ryskig bra sång i motorn i all fall
Hans merca låter inte så dumt den heller :)

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
asså, varför satt han i sl 55:an hela tiden. jag trodde han skulle provköra den :@
X3:an pårovas på måndag.

----
Motorjournalen 20.00 måndagar på Kanal 5
Jag tar upp en gammal tråd för på måndag startar ju Motorjournalen igen!

Klockan 20:00 på Kanal 5!

Lånade lite text från kanal5.se

Tionde säsongen med Sveriges roligaste motorprogram. Motorjournalen kan nu även titulera sig Sveriges bästa motorprogram, allt enligt en undersökning i den välrenommerade biltidningen Auto Motor & Sport. Ett bevis på att vi har hittat en perfekt blandning mellan läckra tester av lyxiga dyrgripar och jordnära tips om begagnatköp. Det blir även godbitar som Topplistan, Rökvarning och så får olika kändisar berätta om sina favoritfordon. Motorjournalens programledartrio är: Peter Sundfeldt, programmets egen fartdåre som med glädje ger de allra senaste sportvagnarna vad de tål. Reportern Kenneth Tonef bjuder på initierade köpguider och spännande reportage om bilstyling. Joppe Pihlgren har kollen på kultbilarna och tar personliga grepp på allt från den ryska bilindustrin till gamla italienska familjebilar. Del 1/12.

La
14
Lars Rydberg
330xia Touring -01
Doggeli: Visst är programmet ok men det känns ju lite fisit att du använder forumet som reklampelare för egna jobbet ;)

Nu är jag ju inte hundra på det men det luktar katt när man ser att din mail adress är ....@kanal5.se
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Lars: Titta på hans profil. Han e nån slags chef på Kanal5 i London. Inget han hymlar med. Dessutom har vi i tidigare säsonger fått lite "preview" på inslag i MJ.. Du behöver ju inte titta på Mj om du inte känner för det, vi som är bilintresserade gör det.. Tror du är ganska ensam om att tycka det är "fisigt"..

Två bilar är fler än en..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.