|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
|
F-n, jag missade Z4-testet, kom in 10 min försent :( Hur var det? __ Länk |
|
|
wolv: du har sista chansen kl. 14.10 på lördag. // Doggeli |
|
|
hasso; ja, t.o.m. Jeremy Clarkson (som äger en SL55 AMG special) ville ha en AM på en påle, utanför sitt hus - som dekoration. :-) ___ BMW CS #5221 |
|
|
Doggeli: Då är jag på BMW-träff i Karlskrona :/ __ Länk |
|
|
wolv: Jag har dagens avsnitt på datorn, kan fixa ihop en fil med Z4-testet om det kniper... /Micke |
|
|
Gallardo? Ser inte något speciellt med den bilen faktiskt, dessutom är designen ful! Tur att smaken är... ;) Angående ljud och varv så tror jag att några skeptiker till v8or i M3orna försvann ;) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Sani: Ingen kitckad gubbracer i världen kan mäta sig med AM DB7 i skönhet så vad jag tycker om Jeremys IQ ska vi inte diskutera här :)) vem fasiken han nu är?? ///MVH Hasso Länk |
|
Som inbiten dyrkare, och numera ägare, till brittiska och italienska vagnar var det ett underbart avsnitt av Motorjournalen! Ferrari 360 Stradale har ett motorljud som endast överträffas av F1-bilar. Helt underbart! Aston Martin och Jaguar är fantastiska bilar med en charm och känsla som få överträffar. Drägglet rann längs Bjoercks haka under en hel timme. Sällan TV:n bjuder på sådana högtidsstunder. |
|
|
Kanonprogram igår, de som inte såg igår, se på lördag eller spela in! /Wille |
|
|
micke, om du gör det så vet du i alla fall en som blir jätteglad... :) __ Länk |
|
| Hur kan du há det på datorn?? | |
|
TV-kort i datorn. Kostar inte många 100-lappar. ///Jesper |
|
|
Toppenprogram i Måndags. Nu är motorjournalen mycket nära titeln som Världens bästa motorprogram. Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Jepp, TV-kort. wolv: Kolla mail. /Micke |
|
| Rörliga bilder på nya 6 serien & X3:an kan du se i motorjournalen på måndag. | |
|
Tänkte bara påminna alla om att inte missa programmet i kväll 20:00=högtidsstund :) /Wille |
|
|
Finns det en vackrare bil är Gallardo?... ___ BMW CS #5221 |
|
| Ja... | |
| Nya 5 serien testas på Måndag. | |
Scheckheft |
Hej, reportage om BMW modeller i all ära, men Joppe Pihlgrens reportage från Östeuropa är bara kult. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.