|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
| Hur har du sett dom 2 första programmen? | |
|
Maxtxen: Se hans användarinfo så förstår du:)) |
|
|
Det lever upp till förväntningarna hittentills. Men en Nissan före en Porsche turbo hmmm. NEJ. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Verkar som Doggeli snubblat på nån sladd i början av programmet:)) ///MVH Hasso Länk |
| fetbästa progget på länge!!! | |
anted |
66dl -den absolut fetaste v***on någonsin! Man hade nog blivit aningen förvånad om man hade blivit ombackad på motorvägen =) Fan vad en timme går snabbt |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Remjohan är kult, hade 5 st spritt nya på den biluthyrning som jag jobbade på 1976. Och när mötte ni en sådan på vägen sist.?? Funderade på det häromdan faktisk. De hade ett bra och kraftigt signalhorn,(2st) som jag monterade bort och tog till min mustang när originalhornet gav upp. ///MVH Hasso Länk |
| Någon som vet när reprisen går? | |
| På lördag någon gång. | |
|
K.Kierkegaard: 14.25 tror jag att det var se kanal 5s hemsida Blev inte så jätte impad av motorjournalen hade nog hoppats på lite mera....ja nu kommer jag säkert få massor av påhopp men smaken är som baken.... Hasso: Rem johan det var grejor det:))) acey: grattis 3100 vad är nästa mål.... |
|
|
Wendtan: Alfa GTV istället för Porsche... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
starre: Att köpa en bil ;o) Tycker att programmet känns lite komprimerad samt att man använder lite för mycket tid att promota sig själva. Jag menar folk som tittar på programmet VET att det är måndagar klockan 20.00 som gäller utan en 3 minuter lång trailer mitt i programmet. Jag tycker färre reportage fast längre. Kanske 3 st reportage á 10-12 minuter och sedan lite kortare reportage för nyheter och andra småsaker? Få ett lite "renare" program. Igår undrade jag om jag hamnat mitt i en sändning utav RixFM eller liknande? |
|
| Jag fikk inte sätt programmet i går pga sthlms-derby.. får kolla reprisen på lördag. Någon här som har sätt Motorjournalens DVD med det bästa från förra sesong? | |
|
Jag håller lite med acey, lite väl mycket sådant... men det blir säkert bättre... men Sundfelt är bra alltså. ___ |
|
|
Cosmos: Alfa är som en snålferrari, vill bara ha mer och mer varv. Synd att dom inte håller ihop. :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Svårt att få ordentligt grepp om reportagen. Är ingen regelbunden tittare av motorjournalen men har sett några tidigare program och dom höll, enligt mej, högre klass! Min bil: Länk |
|
|
Wendtan: Haha kan ligga nått i det, men dom kan det här med design... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
| bästa programmet hittils! | |
|
Jag skulle i o för sig hellre köpa en Gallardo om pengarna funnes, men finns det en bil som låter bättre än 360 CS? Allvarligt talat?! (Har hört den "live" också, bredvid en Enzo; som bleknade i ljud-jämförelse..) ___ BMW CS #5221 |
|
En AM DB7 står högst på önskelistan. Tänk att en engelsk traktortillverkare DB=David Brown. fick till en sådan vacker vagn, det var annat än Volvos 240 det:)) ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.