|
|
|
|---|---|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Tyvärr upptäckte jag att mina kompletta hjul var stulna inatt. ACe formula 17" med Ventus 225/35 i nyskick. Ser någon ett "kit" till salu, kontakta mig gärna. Bild finns nedan. Länk /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Fan va trist..Håller ögonen öppna..Hade du inte låsbultar på dom?? hjorten |
|
|
In med bild och text här: Länk __ Länk |
|
De låg i en låst ladugård som de bröt upp golvet i för att ta sig i, mycket raffinerat :-( /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| Snodde de nå mer förutom fälgarna? Nån måste ju ha vetat om att dom fanns där! | |
Nej de tog inget mer men det räcker gott och väl så. De bröt sig in och genomsökte allt bara. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Lider med dig ! Att det ska vara så svårt att låta bli andras grejjer då . Hoppas den eller dom som gjort det torskar ordentligt. Skicka dom till nån öde ö ett par år så . M som i mums M3 CSL nice |
|
|
hoppas du får riktig ersättning o att d åker dit fett! lider med dig!!!! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
Linus85 |
Kan inte fatta att det ska vara så svårt att låta bli andras grejor. Något är det ju som inte står helt rätt till när man går och snor/skadegör för andra. Blir så jävla förbannad bara jag tänker på det. Hoppas du får tag på svinen som gjorde det och med en del tur även fälgarna. /Mvh Linus |
Tack för sympatin ni visar, det lindrar faktiskt en smula :-) Jag har detta laglösa land ingen förhoppning om att få se de fälgarna mer... /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Skulle det inte vara bra med en länk i menyn "Stulna Bmw / Stulna tillbehör"? Där man om man haft otur kan lägga in ev. bild och när brottet skedde osv. Bara en tanke... |
|
| Man blir så jä..a lack på folket som försörjer sig såhär... Blev av med båda blinkers fram o dimljus, sen hann dom inte mer... Polisen kan inte göra något heller... Kul att betala självrisken... Kan vi inte sätta ihop ett BMWgarde...? | |
| denna annonsen var skrämmande lik = Länk | |
|
kuksugare det finns !! argHH.. wolbC! |
|
|
kuksugare det finns !! argHH.. wolbC! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.