|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Aldric |
Frukta oss! *S* :) hehe .. satan så kul det var. Haglund: Det som imponerade mest med dina däck var nog ändå hur sent du kunde bromsa, runt kurvorna såg våra hastighetsmätare nästan likadan ut, skiljde 10-15 km/h till din fördel. Men aj så sent du kunde bromsa. Micket frejsigt :) |
Aldric |
Frukta oss! *S* :) hehe .. satan så kul det var. Haglund: Det som imponerade mest med dina däck var nog ändå hur sent du kunde bromsa, runt kurvorna såg våra hastighetsmätare nästan likadan ut, skiljde 10-15 km/h till din fördel. Men aj så sent du kunde bromsa. Micket frejsigt :) |
Aldric |
Oops .. sorry ;) |
|
Pelle: Just Team M3 CSN Brahegatan består av mig och Aldric. :) Bor grannar och åker is på bana båda två. :) Aldric: Det var synd att du åkte med så pass tidigt som du gjorde. Jag hittade helt andra spårval, bromspunkter och växlar sedan. Christer fick smaka på de rätta spårvalen m.m. och det gick mycket fortare sedan. Kunde hålla runt 125-130 på mätaren i karusellen med rätt ingång och mittspår för att inte komma för långt upp. Men nu vet man vad det är som skall förbättras på bilen. Och det är fortfarande inte effekten. :D Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Aldric |
Länk :D |
|
Länk :D (Det är sällan man vill mäta sig med en Volvo 240, men i detta fallet var det helt OK.) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tack för en trevlig kväll, var kul att prova på banåka med den nya bilen, som jag överraskades mycket positivt av, en standard 328Ci-E46. Har nu blivit biten av banåka igen efter ett par års "frånvaro", får nog gå med i Sport klubben till våren igen.... Mvh Christian från Jönköping |
|
| Hade jag inte haft sprilans nya däck på så hade jag kommit ner o lekt med er ;) | |
|
ZxD: Jag har hört många liknande ursäkter i dagarna kring bankörningar... ;) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Aldric |
Jag hade sprillans nya däck som nu är vackert uppruggade för ännu bättre fäste vid nästa rödljusrace, så inget ont som inte har nåt gott med sig *S* :) Sen kan man ju förstås diskutera hur klyftigt det är att köra på bana med nya däck, men man lever ju bara en gång ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.