AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.162

Vad kan jag tänkas kunna få för min bil?

Sida 2 av 2
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Ojdå!

blev visst lite fel... vill givetvis ha över 30.

Man tack för budet!, jag skriver upp det så får vi se om ngn bjuder över.... :-)

"I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland
li
1.959
liste
535i -89
För att få 50.000 för en 525 -91 ska man ha en bil som har ALLT, som har "rätt" färg och är i pedantskick. Mugges bil har "fel" färg samt saknar en del utrustning. Skicket vet jag inget om. 35.000 är rimligt att anta att man kan få ut för bilen, men man kan ju ha tur och få en "Svensson" som intressent - då kan man lägga på lite till.
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Min bil har inte fel färg... givetvis en SMAKSAK men calypsoröd metallic och vitt läder från Idividual serien har blivit en mycket lyckad kombination. Enligt mig så r det den snyggaste färgkombinationen. Bilen ser mkt dyrare ut än vad den är...

vad gäller skicket så är den bara i god skick, dvs en del småskavanker i lacken, då den varit utsatt för maskintvätt... men den r inte i sämre skick än ngn annan maskintvättad bil..

sen vill jag inte ha 50 för den heller, är inte ute efter att blåsa ngn utan vill bara ha rätt pris... för 40 000 så får du bilen polerad, fulltankad (85 liter) och framkörd till dörren om du så vill... men jag vill inte ha skambud på under 10 000 kr heller....

"I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland
M3
82
M3-Rocco
M3 E46 -01
Mugge:

Gissar på mellan 20-25'.

// Rocco
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.