|
|
|
|---|---|
| Är det någon som har erfarenheter av Tennant försäkringsbolag? Kanske t.o.m fått nån skada reglerad av dom? De är ju klart billiga, men är det ett tryggt val? Jag betalar gärna lite mer, om jag oxå FÅR lite mer den dagen något händer... | |
|
Hej bstrom. använd funktionen "sök inlägg" så hittar du en del om Tennant/Susab. Länk |
|
|
När det gäller f-bolag så är det alltid lotteri.... Ta den billigaste du för när det smäller så håller de varandra i hand alla bolag... Länk |
|
|
Jag är bekant med sökfunktionen, och använder den en hel del... dock eftersökte jag erfarenheter av bolaget, t.ex hur bra, alt. dåligt blir man bemött vid en skaderegleringssituation, hur är servicegraden, hur värderas bilen vid inlösen osv. Vid en sökning finner jag mest några inlägg som berättar hur billiga Tennant är, och det har jag redan lyckats konstatera på egen hand, att deras premier ligger i ett attraktivt prisspann... Återigen alltså: Finns det någon med erfarenheter som vill delge dessa med mig/ oss? Tack på förhand! |
|
|
Bstrom: Länk |
|
|
okej, tackar! Fick inte upp den när jag sökte. Men det beror nog på att jag sökte på Tennant, inte Susab. Verkar som några är gravt missnöjda med bolaget! Kanske man skall betala 1500:- mer för Länsförsäkringar trots allt... Tack för hjälpen starre! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.