AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.344

Värdering 330i Touring-01

Sida 2 av 2
Buspelle: Jag tycker att BMWs priser är lite höga, på M3orna. Samt att då är man fast till deras bil. Jag vill gärna leta upp en bil med det skick, utr, pris. Som jag letar efter.
Min tanke var att sälja bilen privat, köpa en häck, och jobba som bara den tills i vår, och då köpa M3an.
Jag har inte kört med bilen på vintrarna, så det känns dumt att betala försäkring, garage, för en bil som jag ändå ska sälja!

MVH Danne

Länk
330, det stämmer nog att det är svårt att sälja bilar i de prisklasserna. Jag säger som du, jag säljer inte bilen 0om jag inte får ett bra pris.
Jag säljer bilen för att jag har en liten knodd och behöver en större och en billigare bil.

BMW erbjöd 235 utan att egentligen ha sett bilen och han var beredd att ge mig en bra deal på en ny 525a. Men som sagt jag är ute efter billigare bil även om det är ganska klart att den blir tråkigare än 330:n
Kollade lite på säljes och där finns det en kille som heter Thomas från Örebro som verkar vilja köpa E46 Touringbilar.
Är det någosom vet vem det är?

så rent generellt om ni söker en viss bil, sätter ni in en köpesannons utan att först kolla igenom säljes?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.