|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja göra ett litet test, ska ju sälja min saab till våren till fördel för en 528, lägger här ut en låtsasannons så får ni GISSA PRISET, så man kan få en liten prisuppfattning !! SAAB 900 Turbo Talladega -97 Svart, 12.500 mil, MapTun steg 1 samt 3" avgas från kat. och K&N filter, sänkt med H&R sportfjädrar, farthållare och eluppvärmda säten fram och bak. 17" alu sommarhjul och 15" alu vinterhjul, svart interiör med beige skinnklädsel med inlägg i dörrar,´proffsinstalerad stereo med uttagbar liten baslåda, välservad och besiktigad, bilen är i mycket bra skick ! PRIS: ??? OBS! Om ni blir sugna, tänk på att bilen ännu inte är till salu på riktigt.....he he he he...:) GISSA PÅ NU !! | |
|
En hundring jämnt! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Gissa mer.......... | |
|
två par svettiga gympadojjor ;) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ett av mina seriösare inlägg.:)) Sälg Aset Annars Byt Allt från 3 kubik matjord till runt 80-100tusen ///MVH Hasso Länk |
|
85 tusen. no more- no less.. |
|
|
Dom jag kollat med tycker modellen är relativt lättsåld, särskilt om dom är fullsketna med utrustning alá Talladega, modellen verkar vara en populär ungdomsbil, mycket tack vare de gynsamma trimförhållandena, i trakterna av Linköping/Norrköping där jag bor är "SAAB HYSTERIN" ganska påtaglig, kanske till viss del pga. att Nordic ligger i Norrköping etc. Har redan bud på över 90.000 fast den inte ens är till salu än..... Har tänkt att begära typ 102.000 med en liten prutmån !! 65.000 var ett mycket bra pris om förutsättningarna var i närheten av de kring min SAAB, men jag antar att så inte var fallet.....?? Natti natti...... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.