|
|
|
|---|---|
| då får ni se vad en 735 klarar... | |
|
Jepp, har filmen. Men det är ingen facelift som alla säger även om de säger 735 99a. Mvh/Soki Länk |
|
|
Eh ? Om det ens är en 735 , hört talas om trickfilm ? pålagda effekter etc ? Det är altså ingen dokumentärfilm. lovar. :-) "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
wadel: jo jag vet men disskutionen har vart uppe förut och jag påpekade även det då men ingen tycktes tro mig. Mvh/Soki Länk |
|
|
Är ett tag sedan jag såg filmen men om jag inte minns fel används iallafall två olika bilar, en med och en utan komfortstolar. Bra går iaf "735" //Henrik |
|
Svärd |
Det är ju tanken som räknas... Har inte sett filmen själv, tror jag, men jag antar att för den som inte kan sin BMW ser den säkert ut som en fet 7a... Alla har väl läst om Bond´s Z8 han körde innan den började tillverkas. Med Corvette-motor och allt vad det var... //Martin |
|
Jag tyckte inte filmen var särskilt bra , "skräp action" , "dussin action". Bilen var väll inte särskilt tuff ? finns mycket snyggare i galleriet. Soki : då är vi iaf. två som inte bedömmer bilar efter trickfilmade biljakter , gjorde man det , och det fungerade , skulle vi ju se 30 år gamla skrotbilar på F1-Banorna då dylika bilar har F1-väghållning i filmerna :-) . "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
Wadel: Håller med dig, brukar bara se inledningen sedan så spolar jag fram till scenen med mercan sen så pallar jag inte mer.=) Det e ju altid kul att se bilar på film som man själv kör/kört. Hade ja köpt en blå E38a så hade d ju vart fett:-->Länk Mvh/Soki Länk |
|
|
Menar svart E38a, fan va fel d blir när man e sömnig ZZZzzZ.. Mvh/Soki Länk |
|
|
Wadel,,,,,,,har du sett filmen "Ronin"? Det är standardbilar från citroen dom kör där men dom körs av F1 förare..... Dom kör som f-----n i alla fall. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.