|
|
|
|---|---|
|
När jag kör på grusväg ihålor slammrar det från bakvagnen det enda jag kunde hitta var att broms beläggen ligger lösa i bromsoket var tror ni? mvh jonas | |
Scheckheft |
Hej, mycket troligt att det är brombeläggen som låter. Kolla så att fjädern sitter kvar. Nya bromsbelägg är inte dyra. Köp original från BMW. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Hej Jonas Det sitter även en kulled bak som det kan bli glapp i . Jag vet inte om det det är ett vanligt fel men jag har haft glapp i både höger och vänster kulled. MVH Daniel ~~~~ Länk |
|
|
Skulle satsa på kullederna också faktiskt. Har haft glapp i dem på min. Tror det är klart vanligt. Är de inte dem så är det säkert något av de två stag som håller navet. Har även lyckats köra utan fjädern som håller (OEM-)beläggen men det lät inget om dem för det. Skulle ju iofs kunna vara gummigenomföringen till parkeringsbromsen som saknas. Har det kvar på min att göra. Hörs men inte högt och inte på det viset. |
|
| är du säker på att det inte är kattarna som skramlar. det gjorde dom på min 740 -95 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.