|
|
|
|---|---|
|
jo själva grillen på sju serien. häromdan såg jag ett exemplar som hade liksom kromade lister inuti grillens två njurar. hör det till faceliften eller är det något från firma hotta tillbehör? såg faktiskt rätt snyggt ut. inte vulgärt eller så. | |
|
Hej, finns att köpa på BMW, 750 2001 Grill. // Lasse Länk |
|
| måste man byta allt runt om också, eller räckerde med själva "gallret" | |
|
Det är komplett med sarg och pinnar, bara att snäppa i. Billigt också!! |
|
Scheckheft |
Hej, reservdelsnr 511 38 231 595 och 511 38 231 596. Kromgrill till 750 modellen (utåtböjd) men passar alla E 38:or. Finns hos BMW, kostnad ca 700:-. Du byter hela grillen. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Skaffa! det ser mycket bättre ut med kromade njurar men se upp för att den gamla grillen skadat lacken under. Mvh/Soki Länk |
|
svardska |
krom = julgranspynt MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
| Bilens front blir lite rundare och ser mycket modernare ut. Rekommenderas! | |
Svärd |
Ingen som gjort det på en E32a?? Har lite funderingar på hur det skulle se ut... //Martin |
|
Julgranspynt=snyggt! =p Mvh/Soki Länk |
|
| det är ju fusk (nästan) endast 750 får ha kromad grill, heheh | |
|
Har sett många sådana tillbehörskit på bla tyska ebay, kostar drygt en hundring. Hittade däremot en person som ansåg sig blivit ordentligt lurad efter att beställt ett sådant. Länk Vanlig kromad kantlist uppklippt i bitar.......Fast det kan ju fungera det också. |
|
|
Hoppar in och lånar lite utrymme här i tråden :) Fasiken, just sådan kromad kantlist avsedd för typ dörrar letar jag efter, ingen som har någon koll på vart i Sverige man kan hitta sådan nuför tiden? Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Passar denna på en 730 -93 reservdelsnr 511 38 231 595 och 511 38 231 596. Kromgrill till 750 modellen (utåtböjd) men passar alla E 38:or. Finns hos BMW, kostnad ca 700:-. Du byter hela grillen. |
|
|
Är det svårt att byta grill? Vill minnas att jag sett mektips på detta!! Mvh |
|
Scheckheft |
Hej Köpte du skivan (e38.info) av mig? Isf finns en bildbeskrivning under Tips& tricks. Om inte, kan du t ex ta en träkloss och en hammare och knacka försiktig från insidan. Den nya grillen är lite smalare än den gamla så du får polera bort märkena. Mvh Scheckheft |
|
Tjena Scheckheft! Skivan du pratar om har jag inte köpt! Dock låter den intressant, vad kostar den? Mvh |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Kan man få tag på kromade njurar till E32an då? Borde man inte kunna lackera det hos nån duktig lackerare? Har sett folk som lackerat mc-kåpor så de blänker som krom. |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.