|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
| En 1S för 23 pix är nog stulen... även om den utomlands kostar mycket mindre så vinner man inget på att sälja den i sverige för bara 23 pix... den kostar ju ungefär 84pix ny.. | |
|
Blev lite lite OT här men... 10D ska ju bland annar att användas för att dokumentera fikaträffar med bimmers.. så helt ute å cyklar är vi inte :-) /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
M5Fredde: Om inte du kan köra så kan jag få köra...(skämta bara), du vågar väl aldrig låta mig göra det, har bara haft körkortet i ca 6 månader än så.... Jaja, vi ser väl hur det blir... /// Tobias |
|
|
Va bra, då kan man få en demonstration på kameran i morgon då eller? Jag ska ev köpa en nästa fredag då jag kommer hem. Kan ju ha varit bra att "smakat" på den lite... Jo, men den annonsen på 1ds var bara ute en dag ungefär... Jag ringde på den men den var redan såld!=( |
|
|
Joo det kan du väl få... men ha överseende för det billiga objektivet... för den matchar inte riktigt kamerans möjligheter... /Juhani En BMWlös stackare... |
|
| Ja, objektivet gör inte mig så mycket... Bara jag får känna på huset så blir jag glad=) | |
| Vart köpte du din föresten? | |
|
Jag köpte min på cyberphoto Länk /Juhani En BMWlös stackare... |
|
| Oki, det var samma pris där som på Scandinavianphoto, det ligger inte så långt hemifrån mitt... Blir ev ett köp där... Har en beg på G med lite extra grejer för 16000kr... Vi får se vad jag gör... | |
|
Vi syns på träffen klockan 14:00 dvs om 14 timmar och 42 minuter.. ;-) Jag kommer cyklandes... :-( /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
urk, bakis e man och som om inte d räckte så äre aspissigt väder oxo, jag tror jag lägger mig igen. Hoppas man hinner piggna till på 3h /F Länk |
|
|
det var dassigt väder idag, men vad hindrar det en inbiten bmw-entutiast då det vankas bmw-träff? "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| Juhani: Skulle du vilja skicka mig de två bilderna jag tog med din kamera? Det var de som jag på M5Freddes bil, en på bakfälgen och ett kort på M5-listen... | |
|
0 - 100: Här har du länken till de bilderna jag pratade om... Länk Det är jag och Juhani som har tagit kort där.. Om det inte är någon mer som har lagt upp kort på den servern?! |
|
|
stensth: Det är bara du och jag som har bilder på den servern.. om nu inte någon känner för att skicka bilder till mig som jag kan lägga upp... joo.. jag skickar upp bilderna direkt när jag ätit middag och laddat batteriet på kameran... /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
bilderna kommer att hamna på samma plats som de förra... dvs på följande adress: Länk /Juhani En BMWlös stackare... |
|
| det var bra !!! då hinner jag oxå äta ...... , jag väntar med spänning ....... | |
|
Nu är bilderna uppladdade... /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
stensth: De två bilder som du tog la jag upp på samma sida... kolla länst ner på "första sidan" så hittar du din "egen" länk :-) /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
Fiiiiiiina bilder..*ler*... Tack för sällskapet, ser fram emot nästa gång ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.