AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.415

Fikaträff i Umeå 30/8

Sida 2 av 6
mikko: Hur fasen kan du köra SAAB av alla märken?! Men men...bara man har BMW i själen så går det väl för sig....=P.

Vi ses på lördag....// Tobias Eklund
*lite* oftopic kanske, men äre nån som känner till en M3´a cab i ume trakten som förövrigt var ut och gasade *lite* idag vid lunch

Länk
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Mikko: Vad är det jag läser? Ska du köpa min diesel nu då eller?=) Ring om vi ska ta en öl nån dag eller en fika...
Visa användare
167
400 Nm
118d M-sport -10 Såld
320xd -11
3.0s -77

bmwcs #2040
Mikko : jaså du sålde bilen !! vi syns på lördag mvh lars
st
2.200
stensth
M5Fredde: Är det en E36 eller E46 cabbe? Jag har sett några olika här uppe när jag jobbat här.
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Varför tar ni inte hela gänget å far ner till S-vall i helgen? Storrace där. Alpinan ska testas med slicks..

jimpa
Jag skulle tippa på att det inte skulle bli så värst många som skulle ha möjlighet att fara till S-vall... det är ju därför vi har en fikaträff just här i Umeå :-)

/Juhani
En BMWlös stackare...
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Ok, synd. S-vallsfolket tänker tydligen dra ihop ett gäng innan och åka karavan upp till banan. Ni måste väl ändå lufta pärlorna innan ni ställer bort dom för vintern! :)

jimpa
Skulle vara trevligt någon gång då det vi hinner planera en sådan resa så att det inte blir några dagar före såhär... då kanske det skulle bli fler som kanske har möjlighet? Nu talar jag för mig själv dock.. vet ju inte hur det är med de andra...

Istället för att lufta pärlan inför vintern så finns de som säljer pärlan och köper en saab V4.. sen vet jag inte ifall han härmas eller inte... men någon BMW är det ivarjefall inte... ;-)

/Juhani
En BMWlös stackare...
So
16
SonjaM5
BMW M5 -00
AlpinaJimpa:
Det skulle ju vara trevligt att komma ner till S-vall. Synd bara att man bara hittar till IKEA :)
Nej seriöst, kanske vi kommer, ska prata med Fredde...
Den som lever får se ;)

Länk
0
44
0 - 100
En deffad 318i (e-36 -92a) med små muskler !!
hejsan boys.. & flikkor.. (flickan)... !! Ja va ska jag säga... dtrevligt med en liten träff... ! jobbar jhu på lördag jag .. men jag har ansökt om ledighet hos "the boss".. så det hoppas jag på... men .. även om man skulle komma dit så måste jag nog tyvärr säga att bilen med "fågelbadet" måste stanan hemma ... reparationer ska nämligen utföras på söndag förmiddag... & ja jag törs fan inte köra henne... nu är det illa .. ! men du EKLUND.. har du eventuellt plast för 2 billösa stackare till i din bil.. Jag & mitt kvinnliga sällskap.. ?.. Hör av dig är du snäll... !!

--_-Eat my dust-_--
0 - 100: vad har du för fel på henne?

"Brings Me Women" (Hur det ska gå till?)
stenst: en e36 var det, hade bara varit intressant o veta årsmodell och motor i den.

/Fredde

Länk
st
2.200
stensth
M5Fredde: Oki, näe jag känner ingen. Jag har enbart sett några cabbar då jag jobbar här tillfälligt uppe i Umeå med omnejd.
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
SonjaM5: Hittar du dit så hittar du nog till hamnen oxå, bara att köra rakt fram tills du hittar Clas Ohlsson på vänstersidan. Hur lätt som helst! Sen får ni hjälp av resten av BMW-dårarna till banan. Vi syns.

jimpa
M5Fredde:
Har en liten fråga till dig.. det är så att jag fyller år nu idag (28/8). Om du nu kommer på träffen, skulle man kunna få åka en liten sväng med dig då kanske?! =). Det skulle va en trevlig födelsedagspresent iaf..hehe=)

// Tobias Eklund
GRATTIS tobias! :-)
Tobias: Risken är *stor* att jag är rätt bakis på lördag så mest troligt kommer nog min bättre hälft(Sonjam5) att framföra bilen.

risken finns att d blir lite "driving miss daisy" över det :=) men självklart kan vi fixa en åktur, om inte annat vid ett senare tillfälle..beror som sagt på hur man mår.

/Fredde

Länk
st
2.200
stensth
Juhani: Har det blivit någon 10D än eller? Jag letar för fullt efter begagnade, men de kostar lite för mycket ännu. Såg en 1S för 23000, det måste ju vara snuskigt billigt tycker jag! Drygt 1/3 av vad den kostar ny!
Stensth: Jupp.. jag har köpt en 10D nu... väldigt trevlig faktiskt :-)
Dock så fick jag slut på pengar så det blev inget värsting objektiv.. men om ca 6 veckor så köper jag ett bättre objektiv och större minneskort...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.