|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Fikaträff i Umeå på lördag 30/8 Vi träffas som senast vid hamnmagasinet under E4-bron. sen får vi diskutera om fika plats, förslag som givits är kafébåten... har någon fler alternativ? /Juhani En BMWlös stackare... | |
|
Glömde skriva tiden... vi träffas klockan 14:00.. /Juhani En BMWlös stackare... |
|
| Då har jag kommit tillbaka från semestern så då kikar jag dit ned i alla fall... | |
|
Det låter som en bra idé, ska försöka o inte var allt för bakis (pesonalfest på fredag), min bättre hälft får nog ställa upp o köra :) /F Länk |
|
|
Juhani: Trefvligt, detta har jag sett fram emot, hoppas på bra väder bara! Stensth: Tar du med dig alpinan??? Fredde: om det är så illa kan jag komma o hämta dig +m5:an :) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| Bmwlover: Nej, jag tar inte med mig Alpinan då det kostar alldeles för mycket att köra den dit upp... Samtidigt som den förlorar en del i värde då det plockar många mil på mätaren. | |
| Bmwlover: Hörrududu...inte ska väl du köra M5:an istället för mig, själv hoppas jag att fredde är klapp kanon så jag får en bra anledning till att köra heeeeeela dagen :) | |
|
stensth: okey Sonja: man måste få känna på lite real power ;) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| Vilken tid är träffen nästa helg?! Jag måste bara få veta det..MÅSTE bara ta mig dit....hehe=) | |
| Oj då, såg inte att det stog där... Jag kommer dit med min 318 nästa lördag.... BMW POWER...!!!! hahah=) | |
| HEJ !! hhmmmm Upphillracing har träff den 30/8 på nolia området . jag får se hur man gör ...... .) mvh lars | |
| 400 Nm: Jag som är utföding, vad är Upphillracing? | |
|
Hej å hå !! stensth: jo det är en klubb med till stor del lite stylade bilar . kolla in länken Länk klubben hadde sin första träff i fjolsommras , jag vet faktist inte så mycke om klubben ... mvh lars |
|
|
Vilken tid har Upphillracing sin träff? Annars om det inte krockar med fikaträffen så skulle vi kunna fara förbi noliaområdet och kollar in vad det är för något... antingen före eller efter fikat... idé /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
KL 10.00 - 15.00 så det skiljer ju bara en timme ..... mvh lars |
|
|
Jag kommer bara att komma på träffen...känns lite småjobbigt att kliva upp 8.30 på en helg=/. Jaja...men vi ses väl på lördagen då...// Tobias Eklund |
|
| Oki, då vet jag detta... | |
| Förnyar lite bara... | |
| Buhuu, jag har sålt min Bumse!!! Nu står den någonstans en bit in i landet med framfjädrarna i övre dödläget - slaktad på sitt hjärta *snyft* Jag har ingen bil att komma med. Får jag köra dit min Saab V4??? :-D | |
|
För mig går det bara bra om du kör dit med V4 .. för då får jag ju skjuts dit å slipper cykla :-) /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
mikko: SAAB V4??? HÄDELSE!!!, isåfall får du parkera den väldigt långt bort ;-) eller så kan jag plocka upp dig på ditvägen. "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.