AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
558

vet någon vad en tv antenn till org tv i e39 kostar på bmw..

pi
34
pitbull
M5 e39 99:a
tv antenn till e39 sedan org tv..vet någon vad den kostar
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Vet inte vilken antenn du syftar på GPS antennen kostar en tusenlapp, men vilken antenn som använts för Tv mottagning har jag ingen koll på.Kan den sitta i bakrutan som radioantennen??

///MVH Hasso
Länk

Ja, jag tror att den sitter i andra rutan på bilen. Alla fall på touring modellen...

___
Men jag vet inte vad den kostar dock...

___
Ge
415
George
745i E65 2004
530XD F11 2015
Kostade 460 kr/st. 2001-11-05.

mvh
George
Ge
415
George
745i E65 2004
530XD F11 2015
alltså förstärkaren.

mvh
George
pi
34
pitbull
M5 e39 99:a
jag har redan förstärkarna behöver själva antennen...för att få mottagning ..sändning....sedan..
Antennerna för AM-FM och TV är integrerade i bakrutan i E39. Det är lite olika förstärkare och tillhörande elektronik i båda C-stolparna beroende på varianter och årsmodeller, med eller utan diversity på FM-bandet, med eller utan TV-option osv. Även mottagaren till fjärrnyckeln är kopplad till detta system i ena C-stolpen. Om du inte har TV-antenn idag så måste rutan bytas ut, jag betvivlar starkt att denna är integrerad från början, antennförstärkarna måste alltid bytas ut till varianten med TV-utgång.
GSM-antennerna brukar monteras antingen limmat på rutans överkant eller plåtmonterat i taket, GPS-mottagaren med sin antenn brukar sitta inder klädseln i hatthyllans bakkant, i vissa fall är det en ren antenn och då sitter mottagaren som en liten blank modul till vänster i skuffen bakom klädseln, tillsamman med CD-läsaren och övrigt för navigationen.

FP
Kr
64
KristianG
540iA Sedan -97
Behöver en video modul för MK2.
Några tips var jag kan finna en?
Har letat på Bildelsbasen.
/Kristian
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.