|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
ferrari ur en av getaway in stockholm, kände igen ljudet direkt från filmen =) putte |
|
|
hehe ljudet är för F*N taget direkt ur filmen, när dom testar och utvärderar olika bilmodeller 5:an tro? putte |
|
|
Fan vilket ljud.....jag hade med gissat på en Fararri F360 modena Just real M-power |
|
| faan vad många som gissar rätt när svaret redan är presenterat!! | |
|
Speciellt när det var två år sedan svaret presenterades i tråden :) Mvh, /Wille |
|
|
Jaha en rätt gammal tråd har vaknat igen. Ljudet är från en Ferrari "Spider" när de körde "GIS Faktormeter" på bilarna. (Som ett par redan har skrivit) Tjejen som sitter brevid är tyligen en dubbelgångare till hans flickvän. För MrQ har väl inget med "GIS3" att göra eller? =) |
|
|
Ferrari |
|
| Haha, toki he kan bli då. Gammräv trådn. | |
| En liten rättelse det är ifrån GIS4 som ljudet är hämtat ifrån. | |
|
appropå GIS, va tycker ni om filmerna igentligen? vilken är bäst? ja lägger min röst på 2'an iaf. |
|
|
MR FUNs cooper s antagligen.Va fin den är oxå barbie stjärnor på motorhuven. |
|
| Jag tror ja vet va de e för BIL , mcclaren f1 , nä´r han kör typ 370 lr va de e !? tror ja haar den filmen nån stanns ..... | |
|
"mrchicago" Men lilla vännen min, har du inte läst denna tråden? Det är ju en Ferrari. =) |
|
|
Många läser tydligen inte trådarna. Även många som var hyfsat tykna för man råkade gissa rätt..även om svaret stod några inlägg bort. Jag är ingen expert men att det är en ferrari är för mig rätt självklart,har sett och hört många olika "värstingbilar" genom åren,som man vart runt på tävlingsbanor osv..det ger ju lite övning för örat iaf. Just real M-power |
|
|
mit första intryck var en radikal då ja har hållt på rätt mycke me dom... men växlingarna gick för långsamt för att vara en sån:P inge kritik mot qvarnis höger arm dock.... andra intrycket var en mclaren f1... tredje blev ferrari då ja kände igen ljude t från dom 8 ferraris som företaget brevid skolan piskar runt banan jämt och ständigt med nya förare i.... skolan ligger förövrigt på mantorp park:P hehe hade ciao Too fast too live too young too die |
|
|
Här har ni något som låter så in i H%¤#"%E grymt! Länk Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Hmm... Låter som brorsan 348... men växlingarna sker så snabbt så jag tvekar där, måste vara nån kortslaglig italiensk V8 iaf... | |
| när kommer svaret=)?? ingen 360 modena iaf..men lätt en BMW..förmodligen en 3 serie eftersom den ligger här=) är det nåt annat än bmw så har den hamnat fel;) | |
|
Hemsö Danne: Svaret kom för över två år sedan! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
lyssnade på ljudet nu =) man ryser ju nästan. Helt otroligt grymmt, trodde inte en Ferrari 360 Modena F1 Spider lät sådära =P *lyssnar igen DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.