|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
Daytona |
Väntar fortfarande på det rätta svaret... Nyfiken bara... DAYTONAN Länk |
|
Daytona, Jag med flera har redan gett det rätta svaret: Ferrari 360 Modena ;-)) Är nästan så säker....99% åtminstone. Ut med språket nu Qvarnis! Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
njo vill veta nu BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Ferrari 360 Modena F1 Spider med effektavgassystem = ca 440 hk. Går som ett ollon!!! Qvarnis |
|
| :) | |
| Told ya ;-))) | |
|
Verkar vara en hiskelig bil att gå den där Ferrarin! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Fyy f**n vilket rått ljud!! Finns det någon tillhörande film Q? /Wille |
|
|
WilleW: Bonusmaterial på GiS4. GiS crewet har börjat testköra bilar fast de lastar inte läskbackar och mäter bagageutrymmen direkt... Igår var det dags för en annan bil. Ska se om jag kan få tag på ljudet till den och lägga upp här. Qvarnis |
|
|
Min pärla låter goare me wg ut i hjulhuset:o)... smaken e som baken Min bil!! Länk |
|
|
Hallå en svart Cosworth med 600 heps! BMWÅLAND |
|
|
Svaret kom ju för en vecka sen...? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jesperado: Ja men han kan väl få gissa ändå, och sen läsa tråden? ;) |
|
|
Ja men såg inte det. Orkar inte läsa alla inlägg heller. Skulle bara kolla om det var den Qvarnis jag trodde. Men ingen kommentar så det var nog inte han. |
|
| jo, det var den qvarnis du trodde. it's fun. | |
|
Den framgår ganska väl av hans profil att det är "den Qvarnis"! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Din ombygda M5 som du har där regplåten är JQ ?? me 2 fetaste avgassustemen jag har sett | |
Nilssen |
UTAN TVEKAN EN------------- FERRARI 360MODENA !!! Det lite metalliska ljudet kan man inte bomma... |
|
Konstigt att det tog så lång tid att lista ut vad det var?? Efter att ha lyssnat en växling så var det klart: F360 M F1. Synd att de inte körde i söderledstunneln......I have done that :-) Nipply |
|
| Som nilssen ! Garanterat Ferarri 360 Modena | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.