|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Här ska ni få lyssna på något som slår det mesta jag har hört, elr kört...;) Upplagt för gissningstävling! Länk Qvarnis __________________ | |
|
Skulle gissa på nått i stil med en Megabusa!!! MVH |
|
|
Bil! Q |
|
|
Megabusa är en bil! Ett bygge på 4 hjul med en busa motor!!! Men då gissar jag på....fan det står stilla=) |
|
bmwracing |
ha lät ju nästan som min m10:a "not" Men nån banbil typ 320 gtr eller vad dom nu heter? |
| M3 kanske | |
|
Jag gissar på Qvarnis M5-a!!! :) Eller kanske ska säga förre detaa om man han har lyckats sälja den :o) Ingen burnout ingen mys, mycket burnout mycket mys! |
|
Daytona |
Antingen en M3 E46. eller. Ferrari 360 Modena. DAYTONAN Länk |
| Kan det vara en Honda NSX??? | |
|
M5 är det inte...för klent ljud....kan tänka mig att det är en 3-serie bil med ett ferrita system, men det påminner om Kellener system (metalliskt ljud :-))... // Dr. H |
|
| nån liten brittisk värsting kanske... | |
|
Hmmm... sexväxlat eller hur? M5:a gissar jag på, beror ju på var mikrofonen placerats... //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Qvarnis: Vad är det för bil?vill vet nu!!! Tror på en bil med en sexa under huven 6-växlad |
|
| Shit! Va gött den låter! | |
|
Ripper: Oj dåligt påläst! Trodde att en Megabusa var en hoj... Qvarnis |
|
|
Starre: Du har fel men någon annan har kanske rätt...;) Fetaste soundet jag hört iaf!!! Qvarnis |
|
|
Qvarnis: Okej då har någon haft rätt om jag fattar det hela rätt dvs Ferrari 360 M?? |
|
|
DTM audi TT? säkert helt fel... |
|
| Det låter V8. Inte 360CS? | |
|
det kanske är en dtm m3 e30 jag tycker att det låter som en riktigt vass fyra iallafall. Länk |
|
|
verkar ju prata på gött dem där. varva ju ut fint oxå Once a beamer allways a beamer Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.