|
|
|
|---|---|
|
Asså... Mycket fel är det på våra bilar:-) Det ser man ju här på forumet. Men vilket är det vanligaste.. Mina tips är: 1. Problem med kylningen. 2. Problem med kupéfläkt. Tur att F**D:en går och går och går... | |
|
1. fläktkopplingen 2. Silentblocken 3. Sabotage |
|
| Sabotage.... givetvis. Glömde att vi lever i verkligheten. | |
|
Varierande tomgång, ventilknack, ryckande motor, ryckig koppling, startar inte.. Alla dessa (förutom de tidigare nämda).. |
|
|
Hur kommer det sig att BMW inte kan lära sig göra ordentliga toppar? har aldrig hört talas om en Mercedes med dålig topp.... Hitta en M20 som inte har haft problem med toppen... "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
På E30. 1. Tickande kammar/ventiler 2. SI-batterier/lödningar kretskort Mina tips =) |
|
|
E36 Vattenpumpen!!! |
|
|
E34 1. Spräckt topplock eller packning 2. Framvagn. (länkarmar,casterstag, styrleder mm.) 3. Kupefäkt. (oftast fkläktmotstånd). 4. Silentblocken +++++++++ div. startsvårigheter, vandrande tomgång mm. PS. Har haft problem med punkterna 1, 2, 3 på ovanstående lista med min. DS Mackan Fyra hjul är fler än två?? |
|
|
E28 Si batterierna framvagnen orolig tomgång och lite rost lite var som hälst sen är det ju en gammal bil så lite alltmöjlig kan ju krångla men det är en trevlig och skoj bil BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
ant |
E30, rost. Eländes påhitt det där med rost. ====== Min bil:Länk |
|
Slitna bakdäck? =) --- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Rattvibrationer??? "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
"Vad betyder betreibsanleitung"? Inget fel i sig, men en av de vanligaste frågorna! :-) ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Spindellederna och silenblock/bakvagnsbussningar skulle jag gissa på! Mvh |
|
| Nisse: Vad BETYDER betreibsansletnung? ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.